printlogo


شهردار منطقه ۷ در گفتگو با قم فردا خبر داد:
پروژه بخش شرقی حرم حضرت معصومه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار گرفت
کد خبر: 35181
شهردار منطقه ۷ قم از قرار گرفتن پروژه بخش شرقی حرم حضرت معصومه سلام الله در مرحله انتخاب پیمانکار خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع این مسئله در شهرداری مرکز در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حرم مطهر حضرت معصومه (س) از سه جهت بهسازی شده است، اما در سمت شرق  هنوز بلاتکلیف مانده و شرایط مطلوبی ندارد، و با توجه به فروکش کردن کرونا و حضور زائران و مسافران داخلی و خارجی بلاتکلیفی این پروژه نمای ظاهری نامناسبی را به وجود آورده است.

در این زمینه محمد رمضانی شهردار منطقه ۷ قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار داشت: یکی از پروژه های بسیار مهم در شهر قم بخش شرقی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه است که چند سالی است مردم با همان پارکینگ سطحی که خودروها را پارک می کنند می شناسند که از نظر بصری نیز حالت نامناسبی دارد که در شأن قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیه نیست باعث مشکلاتی شده بود.


وی بیان داشت: یکی از اصلی ترین مشکلات این پروژه بحث تملکات بود البته تملکات تا حدودی که طرح تصویب شده بود انجام شده و قرار شد  برای تملکاتی که انجام نشده پروژه طوری طراحی شود که آسیبی به طرح نرسد.

رمضانی ادامه داد: قرار شد طرح که سوار شد دیگر تملکاتی وجود نداشته باشد کما اینکه در آینده امکان توسعه را خواهیم داشت ، این طرح بسیار خوب و مهمی است که بعد از اجرا هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ خدمت رسانی به زائران و همشهریان مفید است ، در این طرح یک پایانه و چند  طبقه پارکینگ تعریف شده است.


شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: این طرح اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار و روش اجرا قرار دارد و به دلیل اهمیت موضوع این طرح در شهرداری مرکز انجام می شود‌.


رمضانی گفت: اجرای این پروژه از لحاظ تامین پارکینگ و دسترسی زائران و مسافران قابل توجه است، و مردم شاهد یک پروژه بسیار عالی خواهند بود.

انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/35181