printlogo


آیت‌الله سبحانی مطرح کرد:
انتخاب مدیران پاک‌دست راه تخلفاتی مانند فولاد مبارکه را می‌بندد
کد خبر: 36108
مرجع تقلید شیعیان با بیان این که نیازمند انتخاب مدیران پاک‌دست هستیم، گفت: انتخاب مدیران پاک‌دست راه تخلفاتی مانند فولاد مبارکه را می‌بندد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر صمت با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص تخلفات فولاد مبارکه اظهار داشت:  تخلفاتی که در فولاد مبارکه رخ‌داده نگران‌کننده است و شاید در سایر شرکت‌ها نیز شاهد چنین تخلفاتی باشیم.
وی انتخاب مدیران پاک‌دست را مهم برشمرد و افزود: برای این که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم باید مدیران پاک‌دست و معتقد به آخرت را شناسایی و در مسئولیت‌های مهم قرار بدهیم.
آیت‌الله سبحانی ادامه داد: در هرجایی که تخلف صورت گرفت باید مدیران و تصمیم گیرندگان آن برای همیشه کنار گذاشته شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.
وی تصریح کرد:  وزارتخانه صمت مسئولیت سنگینی دارد به‌طوری‌که مسئولیت تأمین نیازهای اساسی مردم تا نیازهای کلان را دارد و باید تلاش مستمری داشته باشد.
این مرجع تقلید ادامه داد: باید مراقب بود تا افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به‌کارگیری نشوند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36108