printlogo


آیت‌الله نوری همدانی:
مردم ستون دین و اجتماع هستند/ باید رضایت مردم را جلب کنیم
کد خبر: 36110
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ستون دین و اجتماع هستند و باید رضایت مردم را جلب کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان گزارشی که از مسائل کشور می‌دهند مهم و ضروری است اما در کنار آن این مهم هم را باید در نظر بگیریم که  مردم از وضعیت زندگی خود راضی باشند، گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است.

وی بر جایگاه مردم در حکومت اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: مردم ستون دین و اجتماع هستند و  باید رضایت مردم را جلب کنیم، هروقت مردم گفتن از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

آیت‌الله نوری همدانی افزود:  داشتن صداقت در تعامل با مردم ضروری است و قطعاً با دلسوزی و برخورد صادقانه با مردم کارها بهتر پیش می‌رود.
وی بر برخورد و مقابله درست با توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: صهیونیست‌ها هرگز راضی به گسترش و رونق اسلام نیستند که نیاز است مسئولان باید در مسیر رونق اقتصادی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با برنامه اقدام کنند.
آیت‌الله نوری همدانی از خودسازی به‌عنوان گام اول تربیت نفس یادکرد و گفت: انسان علاوه بر خودسازی در محدوده شخصی در حوزه اجتماعی نیز دارای رسالت و وظیفه ذاتی است.
این مرجع تقلید اهمیت خدمتگزاری به مردم را موردتوجه قرارداد و افزود: مسئولیت، یک امانت در دست مسئولان است و باید از این امانت به‌درستی صیانت شود.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36110