printlogo


آیت الله حسینی خراسانی در گفتگو با قم فردا :
وحدت بین ادیان الهی از برکات پیاده روی اربعین است
کد خبر: 36361
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن وحدت بین امت های اسلامی است، گفت: وحدت بین ادیان الهی از برکات پیاده روی اربعین است.
 آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا به پیاده روی اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله شاهد هستیم جمعیتی عظیم از ایران و دیگر کشورها در پیاده روی اربعین حاضر می شوند.
وی ادامه داد: در دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای رعایت پروتکل های بهداشتی عاشقان سیدالشهدا از این زیارت محروم شدند اما امسال مسیر باز شده و  مردم می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هرساله مردم عراق میزبان زائران امام حسین(ع) هستند، گفت: ملت عراق برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند و حتی منازل شخصی خود را برای اسکان زائران در اختیار آنها قرار می دهند.
وی اضافه کرد: در پیاده روی عظیم اربعین حسینی از همه ادیان و مذاهب حضور دارند از همین رو اربعین بستر مناسبی برای وحدت بین امت اسلامی است.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه وحدت بین ادیان الهی از برکات پیاده روی اربعین است، ابراز داشت: دشمنان این وحدت بین ادیان الهی را نمی توانند ببینند و به همین دلیل تلاش دارند تا آن را از بین ببرند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای از بین بردن وحدت بین امت اسلامی از هیچ توطئه ای دریغ  نکرده و نمی کنند.
این استاد برجسته حوزه افزود:باید فتنه ها، توطئه ها و نقش های شوم دشمنان و جریان های ضد ایران و عراق رصد و خنثی شود؛ ایران وعراق می توانند با افزایش اتحاد و افزایش روابط تمام توطئه های دشمنان را از بین ببرند.
 

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36361