printlogo


یادداشت؛
چراغ سبز به دشمنان نظام؛ اقدام هدفمند اصلاح‌طلبان
کد خبر: 36649
اصلاح‌طلبان درگذشت اتفاقی یک دختر را بهانه‌ای برای ایجاد هجمه علیه نظام کرده‌اند درست در زمانی که مذاکرات هسته‌ای در گام آخر با زیاده‌خواهی آمریکا متوقف شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  فرقی نمی‌کند، کشور و نظام در چه شرایطی قرار داشته باشند یا این که این اقدام آن‌ها چه عواقبی برای نظام داشته باشد هدف یکی است تحت‌فشار قراردادن نظام و ایجاد هجمه بین‌المللی علیه کشورمان، این اتفاق مشترک در این دهه‌ها بوده که از سوی لیدرهای جریان اصلاحات در دستور کار قرار گرفته است.
با مروری کوتاه وقایع و اتفاقات سال 88 هم می‌توان به‌وضوح این استراتژی اصلاح‌طلبان را فهمید، جایی که پیش از شروع انتخابات بر طبل تقلب کوبیدند و بعد از مشخص‌شدن نتایج آرا - که درست به‌مانند پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌ها بود – مردم را به کف خیابان ریختند تا زمینه‌ساز تحریم‌های بین‌المللی را علیه کشورمان به راه بیندازند.
حال هم درگذشت اتفاقی یک دختر – که هنوز نظر دقیق پزشکی قانونی اعلام نشده - را بهانه‌ای برای هجمه علیه کشورمان دانسته‌اند درست در زمانی که مذاکرات هسته‌ای در گام آخر با زیاده‌خواهی آمریکا متوقف شده است.
قطعاً در این شرایط کشیدن افرادی معدود به کف خیابان باهدف تضعیف کردن نظام در بُعد بین‌المللی صورت می‌گیرد که البته این نقشه نخ‌نماشده این جریان با خروج انقلابی و به‌موقع مردم در نطفه خفه خواهد شد؛ اما سؤال اینجاست تا کی باید به این افراد اجازه این‌گونه توطئه‌ها را داد؟
در واقع خواسته عموم مردم و دوستداران نظام برخورد قاطع با این افراد است و نیاز است که قوه قضائیه و دادستان به این مهم ورود کنند و اجازه ندهند این افراد زمینه‌ساز فتنه‌های جدید شوند.
به‌هرحال تجربه نشان داده که عدم برخورد با این افراد این شجاعت را به آن‌ها می‌دهد که بار دیگر و در مقاطع زمانی مختلف این توطئه افکنی خودشان را انجام دهند اما برخورد قاطع می‌تواند عبرتی برای خودشان و معدود هوادارانشان باشد.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36649