printlogo


مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در حرم حضرت معصومه (س) در قم
کد خبر: 36682
برنامه مراسم عزاداری حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالروز شهادت امام رضا (ع) از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی عباس حیدر زاده دوشنبه چهارم مهرماه بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

سه‌شنبه قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشفیعی و مداحی جعفر نژاد برگزار می‌شود و بلافاصله بعد از نماز عصر نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مداحی و قرائت زیارت‌نامه امام رضا (ع) توسط مسعود زمانی دنبال خواهد شد.

همچنین عصر سه‌شنبه از ساعت ۱۸ مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تراشیون و مداحی سید جواد میر جعفری و بعد از نماز عشا مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی عباس حیدر زاده برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این مراسم به صورت زنده از دو وبگاه هیأت آنلاین و تکیه و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36682