printlogo


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با قم فردا:
تقویت، حمایت و پشتیبانی از حافظان امنیت، تکلیف و واجب شرعی است / باید با اراذل‌واوباش قاطعانه برخورد شود
کد خبر: 37670
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز تقویت امنیت، حمایت و پشتیبانی از حافظان امنیت، تکلیف و واجب شرعی است. گفت: هراندازه پاسداران امنیت جامعه تضعیف شوند، گستاخی اراذل، اوباش و مفسدین بیشتر می‌شود.
آیت‌الله محسن فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: همه افراد جامعه باید بدانند که اغتشاشات موجب ایجاد ناامنی و پیامدهای جبران‌ناپذیر می‌شود و راه را برای اقدامات تروریستی دیگر در کشور هموار می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام از هر سو به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام هستند و در این مقطع نیز از هیچ کوششی برای ایجاد گمراهی و تفرقه بین مردم و نظام فروگذار نیستند.

 فقیهی تصریح کرد:  به همه کسانی که تحت‌تأثیر القائات گمراه‌کننده و ضدانسانی دشمنان قرار گرفتند و دست به اقدامات خلاف رفتار و اخلاق انسانی می‌زنند نصیحت می‌کنم هرچه زودتر خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کنند و به دامن مردم برگردند و خود را از آتش فتنه که برافروخته دیگران است نجات دهند.

وی حمایت از نیروی نظامی و انتظامی را مهم برشمرد و بیان داشت: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت جامعه است، بنابراین تحت تعقیب قراردادن مأمور خلاف سلوک انسانی و تضعیف آنان حرام است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز تقویت امنیت، حمایت و پشتیبانی از حافظان امنیت، تکلیف و واجب شرعی است. تأکید کرد: هراندازه پاسداران امنیت جامعه تضعیف شوند، گستاخی اراذل، اوباش و مفسدین بیشتر می‌شود و ثمره این تضعیف، سلب امنیت و آسایش مردم است؛ لذا بر همه آحاد مردم لازم است از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حمایت کنند و هر کس در حد توان خود به آنان کمک کند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/37670