printlogo


علت مسدود شدن راه دسترسی تنها بیمارستان تامین اجتماعی قم از زبان راهداری
کد خبر: 38019
راهداری قم با ارسال جوابیه ای به خبر مسدود شدن تنها راه دسترسی به بیمارستان امام رضا علیه السلام قم پاسخ داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای قم به خبر سایت قم فردا مبنی بر مسدود کردن راه دسترسی به بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا علیه السلام توسط راهداری جوابیه ای ارسال کرده است که در ذیل می خوانیم.

باتوجه به وقوع حادثه درگذشت یکی از کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) در اثرواژگونی خودرو شخصی  در کیلومتر ۳۲ محور سلفچگان، قم در مورخه ۱۳ آبان ماه امسال،که موجبات پاره ای گمانه زنی های نامطلوب را فراهم آورد، لازم به توضیح است: 
۱_ در محدوده کیلومتر اعلامی این حادثه، دو دوربرگردان قرار دارد که یکی از آنها(دوبرگردان اول بعد از تپه سلام) به دلیل ناایمن بودن و بر اساس مصوبه کمیسیون ایمنی راههای استان قم از ماه‌ها قبل مسدود و مورد استفاده قرار نمی گیرد. 

دوربرگردان دوم نیز با توجه به تطابق با اصول ایمنی جاده ای باز و تاکنون نسبت به انسداد آن از طرف هیچ دستگاهی اقدامی صورت نگرفته است.

نکته حائز توجه که درحادثه واژگونی خودرو مورد نظر که متاسفانه در پیام روابط عمومی تامین اجتماعی( بیمارستان  امام رضا ع)،  مغفول مانده عدم اشاره به محل و علل وقوع این حادثه اسفبار است.

بر اساس کروکی پاسگاه پلیس راه قم، سلفچگان، محل وقوع حادثه در کیلومتر ۳۲ محور سلفچگان به قم ( بعد از دور برگردان) و به علت انحراف خودرو به راست و برخوردبا خاکریز حائل شانه راه بوده و هیچگونه ارتباطی با ضعف در ایمن بودن دوربرگردان نداشته است.

بی تردید وقوع هر حادثه ای، خصوصا اگر با جرح و فوت کاربران همراه باشد موجب تاسف و تکدر خاطر خادمان بی ادعای عرصه راه می گردد اما راه بر تکرار وقوع حوادثی از این دست بستن، با گمانه زنی های نامطلوب و غیر اصولی، فراهم نمی آید.

خداوند به همه ما انصاف در قضاوت واظهار نظر عطا فرماید.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38019