printlogo


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم مطرح کرد:
حضور بیش از 20تیم خواهر در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم
کد خبر: 38031
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: بیش از 20تیم خواهر در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سیدمحمد حسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار.. اظهار داشت:  امروز اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند همین اهمیت باعث برگزاری این رویداد است.

وی ادامه داد: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه‌ی تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ی تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌ و‌ کار‌های مجازی و دیجیتال بومی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم بیان کرد: این رویداد یک ماراتن ( ۴۸ ساعته در مرحله استانی و ۷۲ ساعته در مرحله کشوری) است که در آن توسعه دهندگان بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و تولید کنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن در حال برگزاری است.

یزدی نزاد با اشاره به  تعداد شرکت کنندگان و تیم های حاضر در رویداد، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 40تیم که 21 تیم آن خواهر هستند در این رویداد حاضر هستند.
وی عنوان کرد: تیم ها متشکل از افراد 3تا5 نفر هستند که بیش از 300 نفر برای این رویداد استانی در حال رقابت با یکدیگر می باشند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به جوایز این دوره خاطرنشان کرد: جوایز در هر بخش  تیم اول: ۱۰۰ میلیون ریال ،  تیم دوم: ۸۰ میلیون ریال و  تیم سوم: ۵۰ میلیون ریال در یافت خواهد کرد همچنین جایزه ویژه ۱۷۰ میلیون ریالی برای تیم منتخب هم در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38031