printlogo


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم عنوان کرد:
رقابت 47 تیم در چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج قم
کد خبر: 38051
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم 47 تیم که بیش از 300نفر هستند با یکدیگر رقابت کردند.
سیدمحمد حسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت:  امروز اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند همین اهمیت باعث برگزاری این رویداد است.
وی ادامه داد: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه‌ی تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ی تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌ و‌ کار‌های مجازی و دیجیتال بومی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به موضوعات اعلام شده برای رقابت، بیان کرد:شهید و شهادت، فرهنگ ایرانی اسلامی، اقتدار ملی، جهاد خدمت، سلامت و ورزش از جمله موضوعات اعلام شده برای رقابت 48ساعت تیم ها است.
وی ادامه داد: این رقابت از ساعت 8صبح روز چهارشنبه 25 آبان ماه آغاز شده  و ساعت 8صبح امروز جمعه به پایان رسید.
یزدی نژاد با اشاره به کارگاه های آموزشی، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی برای تیم ها توسط اساتید مجرب دعوت شده به رویداد که مشاوره تیم ها هم هستند برگزار می شود.
وی تاکید کرد: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزار شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم خاطرنشان کرد: جوایز در هر بخش  تیم اول: ۱۰۰ میلیون ریال ،  تیم دوم: ۸۰ میلیون ریال و  تیم سوم: ۵۰ میلیون ریال در یافت خواهد کرد همچنین جایزه ویژه ۱۷۰ میلیون ریالی برای تیم منتخب هم در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38051