printlogo


جانشین فرماندهی سپاه قم:
باید محتوای مورد نیاز جامعه را به سمت عناصر دیجیتال هدایت کنیم
کد خبر: 38066
جانشین فرماندهی سپاه قم گفت: باید محتوای مورد نیاز جامعه را به سمت عناصر دیجیتال هدایت کنیم.
سردار مهدی کبیری پور در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد، اظهار داشت: این رویداد رویدادی هوشمندانه مبتنی بر چند گزاره خوب فرهنگی است.
وی ادامه داد: یکی از این گزاره های خوب شناسایی استعدادها و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر است.
جانشین فرماندهی سپاه قم با اشاره به اینکه تیم سازی رویداد یک اتفاق بزرگ است، گفت: این رویداد باعث شده است افرادی که یکدیگر را نمی شناسند با هم تبدیل به یک تیم شوند که همین مسئله باعث افزایش توان و برد کار آنها می شود.
وی اضافه کرد: از طریق این رویداد استعدادها کشف می شوند و رقابتی سالم و مثبت برای این افراد ایجاد می شود انگیزه این نوجوانان و جوانان را برای یادگیری بالا می برد و باعث افزایش مشاوره از یکدیگر می شود.
کبیری پور با اشاره به موضوعات و محتوای ها، تاکید کرد: موضوعاتی که اعلام شده است باعث می شود آن استعداد و عناصر دیجیتال صفر و یک که ما در مفهموم دینی خودمان بایدها و نبایدها، هست ها و نیست ها می گوئیم. وقتی این مطالب هنرمندان در کنار یکدیگر قرار می گیرند تبدیل به یک محصول و تولید یک محتوا می شود.
وی ادامه داد: این چیدمان عناصر دیجیتال در کنار مفهوم ارزشمند خلاقیت ها را رشد می دهد و باعث می شود که این رویداد به یک رویداد پر جاذبه برای جوانان ما تبدیل شود.
جانشین فرماندهی سپاه قم  خاطرنشان شد:  امیدوارم که بتوانیم این رویداد را تکرار کنیم با عرصه های وسیعتر در مدارس و دانشگاه ها؛ واقعا نیاز داریم، جامعه امروز جوان ما نسل دیجیتال است نسل خو گرفته با دنیای دیجیتال، دارای یک زیست مجزا در این دنیاست.
وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم رویدادها را در این فضا تعریف کنیم و محتوای مورد نیاز جامعه را به سمت عناصر دیجیتال هدایت کنیم به کمک همین استعدادهای می توانیم اتفاقات خوبی را برای جامعه رقم بزنیم.

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38066