printlogo


حمایت ووشو کار تیم ملی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی/ شما سفیران ایران هستید
کد خبر: 38126
پریسا حیدری گفت:تیم ملی فوتبال در جام جهانی سفیران ایران زمین هستند همان موجی  که از جوش و خروش نمی افتد و به کوری دشمنان با خون شهدا زنده می ماند
پریسا حیدری عضو تیم ملی ووشو که چندین قهرمانی بین المللی در کارنامه خود دارد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران نماینده همه مردم ایران هستند امروز در شرایطی که دشمنان ناکام از توطئه ها و  خسته و خشمگین از پیشرفت و قدرت ایران عزیزمان هستند هر عرصه ای که قدرت ایران جاودان را به رخ جهانیان کشد برای ما دفاعی است مقدس و امروز شما فرزندان ایران در تیم ملی فوتبال  زمین سکاندار این موج موفقیت هستید .


وی گفت: مهم نیست دوستان هزارچهره دیروز و  دشمنان نان به نرخ خور امروز، دست از حمایت شما کشیده اند، ما ملت میلیونی ایران حامیان شما تمام قد در کنارتان ایستاده ایم و موفقیت ایران سربلند  را به نظاره ایستاده ایم .


حیدری ادامه داد: تیم ملی فوتبال در جام جهانی سفیران ایران زمین هستند همان موجی  که از جوش و خروش نمی افتد و به کوری دشمنان با خون شهدا زنده می ماند.


قهرمان ووشو افزود: من دختر ایران زمین، به نمایندگی از تمام شیرزنان میهن جاودان ایران، حمایت دختران این مرزوبوم از تیم ملی فوتبال را در جام جهانی اعلام میدارم.

پریسا حیدری دارای دو مدال طلای جهانی و یک مدال نقره جهانی در رشته ووشو و جوجیتسو و مدال های رنگارنگ ملی  است.

​​​​

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38126