printlogo


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم :
درخشش تیم ملی فوتبال باعث شادی مردم ایران خواهد شد
کد خبر: 38155
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی باعث شادی مردم ایران خواهد شد گفت: آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران را داریم.
ابراهیم سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: همانگونه که از ابتدای انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادیم که یک ایرانی تمام کارهای نشدنی را شدنی می کند و توانایی اجرای کارهای بزرگ را داریم لذا حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نیز نشانگر همین عقیده است که خواستیم و توانستیم.

سانی خانی ادامه داد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران را داریم و امیدواریم در مقابل تیم های حریف خوش بدرخشند و این درخشش باعث شادی مردم عزیز میهن شود ، و مطمئناً این کار از جوانان غیور و انقلابی وطنمان ایران بر می آید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: همانگونه که در مراسم بدرقه ریاست محترم جمهوری از تیم ملی صورت گرفت باعث شکست رسانه های دشمن شد اما دشمنان همچنان امیدوارند که از هر روزنه ای جهت انحراف افکار عمومی و تلخ کامی مردم عزیز ایران استفاده کنند که ان شاالله این پروژه دشمن هم شکست خواهد خورد ​​.

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38155