printlogo


قهرمان و عضو تیم ملی کشتی آلیش ایران؛
تمام مردم ایران حامی تیم ملی فوتبال هستند/بازیکنان تیم ملی سربازان وطن هستند
کد خبر: 38170
قهرمان و عضو تیم ملی کشتی آلیش ایران گفت: مردم عزیز ایران باید با حمایتهای خود دلگرمی و قوت قلبی برای بازیکنان تیم ملی باشند تا این بازیکنان بتوانند به بهترین نحو وظیفه خودشان را در میدان مسابقه انجام بدهند.
روح‌الله نعمتیان قهرمان و عضو تیم ملی کشتی آلیش ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به حضور ورزشکاران در میادین بین المللی با پرچم ایران اظهار داشت: هر تیم ورزشی و هر ورزشکاری که در میادین بین المللی با نام جمهوری اسلامی ایران و با پرچم ایران در مسابقه شرکت می کند در واقع نمادی است از فرهنگ و اعتقادات کشور و باید بداند که هر رفتاری که از او سر می زند در دید تمام دنیا نمایان است و این رفتار را به تمام مردم آن کشور بسط می دهند.
وی ادامه داد: در نتیجه باید آن ورزشکار و آن تیم ورزشی تمام تلاش خود را انجام دهد تا یک چهره مطلوب از فرهنگ و اعتقادات و آداب و رسوم کشور خود را در بین جهانیان بروز و ظهور دهد.
قهرمان و عضو تیم ملی کشتی آلیش ایران با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی بیان داشت: در حال حاضر تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی شرکت می کند و آرزوی موفقیت برای این تیم داریم، از همه اعضای تیم می خواهیم تمام تلاش خودشان را برای موفقیت و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند.
وی با اشاره به اینکه برای بالا نگه داشته شدن پرچم کشور هزینه های زیادی داده شده گفت: این عزیزان باید بدانند که تک تک آنها همانند سربازانی هستند که از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و بدانند که برای بالا نگه داشته شدن پرچم این کشور هزینه های زیادی داده شده، شهدای زیادی داده شده، مادران زیادی جوانان خودشان رو از دست دادند و داغدار شدند، فرزندان زیادی پدران خودشان را از دست دادند، همسران زیادی برای بالا نگه داشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران بیوه شدند و این عزیزان باید بدانند که آنها هم خود یک سرباز برای این وطن هستند و  تا پای جان #برای_ایران تلاش کنند.
نعمتیان در ادامه اظهار داشت: مردم عزیز ایران باید با حمایتهای خود دلگرمی و قوت قلبی برای بازیکنان تیم ملی باشند تا این بازیکنان بتوانند به بهترین نحو وظیفه خودشان را در میدان مسابقه انجام بدهند.
وی با اشاره به اینکه تمام مردم ایران حامی تیم ملی هستند خاطرنشان کرد: بچه های تیم ملی باید بدانند که تمام مردم ایران حامی و پشتیبان آنها هستند و برای بازیکنان آرزوی سلامتی، دعای خیر و موفقیت می کنند که انشالله بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند.
قهرمان و عضو تیم ملی کشتی آلیش ایران با اشاره به خواسته های مردم از بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: آن چیزی که مردم ما می خواهند تلاش، غیرت و تعصب آنها است، آن چیزی که مردم می خواهند احترام به پرچم و سرود جمهوری اسلامی ایران است، آن چیزی که مردم می خواهند احترام به نماد، فرهنگ و اعتقادات جمهوری اسلامی ایران است و انشالله که این عزیزان بتوانند و بدانند که چه وظیفه حساس و خطیری دارند و با پیروی از ائمه اطهار (ع) و معصومین آنرا به نحو احسن انجام بدهند.

خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38170