printlogo


مجری برنامه های ورزشی تلویزیون:
پختگی طارمی مانع از ورود او به حاشیه ها می شود
کد خبر: 38210
مجری برنامه های ورزشی تلویزیون با اشاره به اینکه تجربه طارمی به تیم ملی کمک بسیاری می کند، گفت: پختگی طارمی که از حضور او در لیگ اروپا بدست آمده است مانع از ورود او به حاشیه های قبل و بعد از بازی و ورزشگاه می شود.
محسن عباسی مجری برنامه های ورزشی تلویزیون در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بازی طارمی در مقابل انگلیس اظهار داشت:در خصوص بازی طارمی در مقابل انگلیس ابتدا باید ببینیم کی روش به این بازیکن چه وظایفی داده است چرا که این بازیکن هم هجومی است و هم وظایف دفاعی دارد. در بازی پرتغال و ایران هم به دفاع بسیار کمک کرد.
وی ادامه داد: طارمی در بازی ایران مقابل انگلیس در پست دفاع هم بسیار به تیم کمک کرد و با پرس هایی که می کرد مانع از این میشد که تیم ضد حمله نخورد.
عباسی اضافه کرد: به نظر بنده عملکرد خوب طارمی بیشتر در پست دفاع بود تا در پست حمله چرا که جهانبخش و نورالهی نتوانستند در حمله به خوبی توپ برسانند.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل عملکرد خوب طارمی در بازی انگلیس می تواند حضور در لیگ اروپا  و بازی با تیم بزرگ و در مقابل بازیکنان بزرگ دنیا باشد.
مجری برنامه های ورزشی تلویزیون ابراز داشت: این که طارمی وارد حاشیه نمی شود به دلیل این که بازیکن پخته ای است و در لیگ های اروپایی بازی کرده و بازیکنی است که سطح بالایی از فوتبال را تجربه کرده است و به راحتی تحت تاثیر جو ورزشگاه و اتفاقات قبل از بازی و حاشیه های دیگر نمی شود و حتی به آن فکر هم نمی کند.
وی بیان کرد:  طارمی با توجه به تجربه ای که در لیگ های سطح یک دنیا کسب کرده است بعد از گلزنی به تیم روحیه می دهد و بازیکنان را تشویق می کند. همه این ها به دلیل پختگی بازیکن است.
عباسی عنوان کرد: تجربه بالای طارمی باعث تمرکز خوب این بازیکن در زمین می شود و اینکه وقتی وارد حاشیه ها نمی شود نشان می دهند بازیکن پخته ای است که فقط به بازی و تیم ملی فکر میکند.


خبرنگار : حسین حیدری


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38210