printlogo


مسابقات دفاع شخصی بانوان قم به مناسبت هفته بسیج+ تصاویر
کد خبر: 38229
همزمان با هفته بسیج مسابقات دفاع شخصی بانوان در ورزشگاه راحله قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی دفاع شخصی بانوان گردان های الزهرا و جودوکاران  قم بعد از ظهر امروز به همت مدیریت خواهران تربیت بدنی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام هیئت دفاع شخصی سپاه و بسیج و شهرداری قم در سالن راحله قم برگزار شد.


در این مسابقات  بیش از ۴۰ نفر از بانوان ورزشکار قم  در گروه حرکات نمایشی در غالب ۱۳ تیم در رده سنی آزاد شرکت کردند این مسابقات به یادبود شهیدان احمد رضا رضی و محسن رضی از شهدای جودوکار استان قم برگزار شد 


در پایان به تیم های اول تا پنجم لوح تقدیر مدال و جوایز نقدی اهدا شد و ۱۱ نفر از برگزیدگان به مسابقات کشوری گردان های الزهرا که دی ماه سال جاری در مشهد برگزار می شود اعزام خواهند شد.


طراوتی مدیر تربیت بدنی خواهران سپاه و بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب بانوان با حجاب و عفاف هم می توانند در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی حضور داشته باشند و افتخار آفرینی کنند تربیت بدنی سپاه و بسیج استان نیز همواره برای ارتقای سطح ورزش بانوان تلاش می کند.


وی گفت: در همین مسابقات که به مناسب هفته بسیج برگزار شد مشاهده کردیم که مادران در کنار فرزندان خود شرکت کردند و این نشان می دهد بانوان در کنار وظیفه مادری و همسری می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی و ورزشی فعال باشند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.


عنبری مدیر بخش بانوان سازمان ورزش و جوانان استان قم نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت سپاه و بسیج قم در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بانوان اظهار داشت: تربیت بدنی قم با همه اقشار و ارگان ها در برگزاری مسابقات همکاری دارد از جمله سپاه و بسیج قم که در این زمینه خوب عمل کرده است و همواره ارتباط مجموعه تربیت بدنی قم با مجموعه تربیت بدنی سپاه و بسیج قم در برگزاری مسابقات و جشنواره ها تنگاتنگ بوده است.


وی تصریح کرد: تربیت بدنی سپاه و بسیج قم در برگزاری مسابقات ورزشی مخصوصا مسابقات ورزشی بانوان انسجام خوبی داشته و استقبال بانوان هم از این مسابقات بسیار بالا بوده است قول می دهیم همواره در کنارشان باشیم

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38229