printlogo


ماجرای توییت نکونام در حمایت از وریا غفوری چیست؟/ سرمربی فولاد استعفا می‌دهد؟
کد خبر: 38333
خبری در فضای مجازی منتشر شده که جواد نکونام توییت کرده در صورت عدم آزادی وریا غفوری تا ۲۴ ساعت آینده، از سمت خود در تیم فولاد استعفا می‌دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، چند روزی است وریا غفوری بازیکن تیم فولاد با حکم قضایی بازدداشت شده و هم اکنون در زندان اوین بسر می‌برد.

در روزهای اخیر برخی از چهره‌های فوتبال راهی زندان اوین شدند تا با وریا غفوری دیدار کنند اما ملاقات‌ها محقق نشد. هم چنین اخبار متعددی در مورد آزادی وریا غفوری به قید وثیقه مطرح شده بود که دور از واقعیت بودند. وریا غفوری هنوز آزاد نشده هرچند تلاش فوتبالی‌ها و دیگر چهره‌ها برای آزادی وریا هم‌چنان ادامه دارد.

در این بین خبری در فضای مجازی منتشر شده که جواد نکونام امروز طی توییتی هشدار داده در صورت عدم آزادی وریا غفوری تا فردا، از سمت خود در تیم فولاد استعفا می‌دهد؛ اما این توییت بعید است مرتبط با سرمربی تیم فولاد باشد. جواد نکونام فعلا واکنشی در فضای مجازی به این اتفاق نداشته اما نکته این‌جاست که او بیشتر صحبت‌ها و مواضعش را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام مطرح می‌کند.

البته جواد نکونام هم همانند دیگر چهره‌های فوتبالی در تلاش است تا مقدمات آزادی وریا غفوری از زندان اوین مهیا شود. تیم فولاد هم دیدار دوستانه با تیم پرسپولیس را به سبب دستگیری وریا غفوری از دستور کار خارج کرد.  

بر اساس پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که جواد نکونام صفحه‌ای در توییتر ندارد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38333