printlogo


حاج حسین یکتا :
خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است
کد خبر: 38352
حاج حسین یکتا گفت: خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است ما پشت دیوارهای بیتدالمقدس دشمن را را زمین گیر کردیم دشمن می داند دهه نودی ها و دهه هشتادی ها وارد میدان شدند می خواهد این ها را از ما بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حاج حسین یکتا در مراسم جشن دختران سرزمینم که عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد اظهار داشت: از لحظه ای که رزمندگان به جبهه ها رفتند و از لحظه ای که فرزندان این وطن جمع شدند و به اربعین امام حسین علیه السلام رفتند برنده شدیم.


وی گفت: زمانی که مادران فرزندان خود را بدرقه کردند و بعد از آن در معراج شهدا تحویل گرفتند و لحظه ای خم به ابرو نیاورند ما برنده شدیم آن زمانی که بچه های دهه شصت در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و متحول شدند ما برنده شدیم.

روای دفاع مقدس افزود: خون حاج قاسم کلید فتح بیت المقدس است ما پشت دیوارهای بیتدالمقدس دشمن را را زمین گیر کردیم دشمن می داند دهه نودی ها و دهه هشتادی ها وارد میدان شدند می خواهد این ها را از ما بگیرد.


یکتا ادامه داد: صهیونیست ها فهمیدند که دهه هشتادی و نودی ها برکتی وارد میدان شدند به همین خاطر تمام امکانات خود را گذاشتند که این ها به خیمه سیدالشهدا وارد نشوند اتفاق های در حال رخ دادن است و فتح بیت المقدس نزدیک است اتفاقات این روزها جهانی و‌ مهم است و دعای مادران شهدا اثر می کند.

راوی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: صفا و مروه ای جدیدی رخ داده است و ان شاالله با عزم دهه هشتادی و نودی ها و دختران حاج قاسم محقق خواهد شد، باید کاری کنیم هر لحظه که امام زمان  (عج)به دلمان نگاه می کند بگوید این شخص قلب خود را وقف کرده است.


یکتا تاکید کرد: اگر قلب ها جمع شود امام زمان علیه السلام نیز خواهد آمد و بگیر بگیر امام زمان جدی می شود اگر در کنار همه شهوت رانی ها و گناه ها دل ها امام زمانی شود امام زمان خریدار این دل می شود جشنی که برای حضرت زینب سلام الله علیه گرفته شده است اثر دارد.

انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/38352