printlogo


عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:
سردار سلیمانی دائما در حال مبارزه با استکبار بود
کد خبر: 39060
دیرباز با بیان اینکه سردار سلیمانی دائما در حال مبارزه با استکبار بود گفت: امروز تصویر سردار سلیمانی کنار عکس حضرت امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری نصب است این عکس های ظاهری حکایت از ماندگاری در قلبی و باطنی دارد این خون ها باعث عزت اسلام است.
​​​​​حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان ایشان اظهار داشت: این ها عزیزان و قهرمان کشورهای اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی بودند، وقتی مردم آزاده دنیا در کشورهای اسلامی مخصوصا در عراق و ایران با مظلومیت شهادت چنین سرداری مواجه شدند به میدان آمدند و تشییع و حضور بی نظیر چند ده میلیونی را ثبت کردند و از راه حاج قاسم سلیمانی حمایت کردند.

دیرباز ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همچنان در دلها و قلب ها ماندگار است و هنوز تصاویر این شهید بزرگوار در منازل و محل کار توسط خود مردم نصب شده که بروز بیرونی جایگاهی است که حاج قاسم در قلب های تک تک مسلمانان و آزادی خواهان دارد.

وی افزود: حاج قاسم دائما در حال مبارزه با استکبار بود، حتی بعد از پایان جنگ تحمیلی در صحنه مقاومت و مبارزه ماندند شجاعت و گستره دید و نگاه پدرانه ای که به تمام اقشار جامعه داشتند و خودشان را وارد جناح های سیاسی به معنای خاص نکردند، گوش به فرمان رهبری بودند، مردمی دار و ساده زیست بودند و مهمتر از همه خستگی ناپذیری ایشان و حضور دائمی در جبهه ها ایشان را محبوب دل مردم کرده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: تدبیرهای حاج قاسم در مبارزات ایشان را در جبهه مقاومت به یک چهره همیشه پیروز تبدیل کرده بود و نیروهای تروریستی از جمله داعش وقتی متوجه حضور حاج قاسم در عملیات ها می شدند بدون درگیری فرار می کردند.

دیرباز تصریح کرد: محور کلیدی شخصیت سردار سلیمانی این بود که کارها، فعالیت ها، سکوت ، حرکات و  فرماندهی خود را برای رضای خدا انجام می دادند و اخلاص داشتند و تعالیم انبیا به ما یاد داده است کسی که در انجام امور اخلاص داشته باشد و کار را برای رضای خدا انجام دهد خداوند پاداش چند برابری به او عطا می کند و او را محبوب دل مومنین و بندگان خودش قرار می دهد حتی از راه هایی که خود شخص به فکرش هم نرسد.

وی بیان داشت: راز ماندگاری و محبوبیت حاج قاسم این بود که فانی در الله شده بود، و به دریای بیکران محبت الهی و اولیای الهی پیوست ، خدواند در قرآن می فرمایند تمام لشکریان عالم در اختیار خدای متعال است و این خداوند است که تمام عالم را بسیج کرده تا یاد و نام حاج قاسم در دلها زنده بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز تصویر سردار سلیمانی کنار عکس حضرت امام خمینی ( ره) و مقام معظم رهبری نصب است این عکس های ظاهری حکایت از ماندگاری در قلبی و باطنی دارد این خون ها باعث عزت اسلام است.


خبرنگار : مرضیه مهدیلو

انتهای پیام/۱۷۰


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39060