printlogo


جانشین فرماندهی سپاه امام علی ابیطالب (ع) قم:
اولین اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان قم برگزار می شود/ارائه 4طرح در اجلاسیه
کد خبر: 39362
جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه 24طرح آماده قابلیت اجرایی دارد، گفت: اجلاسیه این مجمع در روز چهارشنبه 28دی ماه از ساعت 14:30 در سالن کرامت استانداری قم با ارائه 4طرح برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار کبیری پور ظهر امروز در نشست خبری اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان استان قم که در سالن جلسات شهید فخری زاده ساختمان آیت الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: مجمع بسیجیان از گروه هایی برای حل مشکلات استان و کمک به دستگاه ایجاد شده است.
وی ادامه داد: گروه های مجمع بسیجیان ترکیبی از افراد حقیقی و افراد حقوقی است که افراد حقیقی افراد صاحب نظر، نخبه، هیئت های اندیشه ورز و برخی گروه های دیگر هستند همچنین افراد حقوقی هم نمایندگان اقشار، معاونت های بسیج و برخی از گروه های دیگر می باشند.
جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به برخی وظایف این گروه های تخصصی، گفت: رصد و برآورد وضعیت، ایجاد بانک نظامند وظایف، راه اندازی میزهای تخصصی، ایجاد گفتمان سازی و جریان سازی برای حل مشکلات از اهم وظایف گروه های تخصصی است.
وی اضافه کرد:مجمع از کارگروه ها و گروه های کاری تشکیل شده است  که عناوین این گروه ها گروه آموزش و تربیت، گروه فرهنگ و اجتماع، گروه زیربنایی، گروه زنان و خانواده، گروه آموزش تحقیقات و فناوری، گروه بهداشت و محیط زیست، گروه مدیریت و حکمرانی، گروه اقتصاد و گروه کشاورزی است.
سردار کبیری پور با اشاره به اینکه کمتر از یکسال از تشکیل این مجمع می گذرد، گفت: این گروه ها 140 مسئله تخصصی را احصا کرده و روی آنها کار شده است.
وی اضافه کرد: از بین این 140مسئله 20مورد به طور دقیق بررسی شده است. 4طرح هم از طریق فراخوان بدست آمده است. 24طرح آماده در کمیته علمی مجمع مورد بررسی قرار گرفته است که 4طرح مجوز ارائه گرفته است که در روز اجلاسیه ارائه خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه تمام این 24طرح قابلیت اجرایی دارد و در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت، گفت: این تشکیلات نخبگانی است و هر سال این اجلاسیه برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: اجلاسیه این مجمع در روز چهارشنبه 28دی ماه از ساعت 14:30 در سالن کرامت استانداری قم برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39362