printlogo


معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در گفتگو با قم فردا:
بانوان قم در عرصه‌های ملی و بین‌المللی همیشه خوش درخشیده‌اند
کد خبر: 39506
معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بانوان استان گفت: در استان قم بانوان اثبات کرده‌اند ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی را دارا هستیم و در عرصه‌های بین‌المللی و قهرمانی نیز توانسته‌اند خوش بدرخشند.
زینب عبداللهی معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در ورزش بانوان اظهار داشت: یکی از اقدامات  خوبی که در حوزه ورزش بانوان در سال گذشته طی سفر ریاست‌جمهوری به استان رخ داد، اختصاص مجموعه ورزش تختی به بانوان بود که در فاز اول این طرح اعتبار مناسبی به آن اختصاص داده شد.
وی با اشاره به اختصاص مجموعه ورزش تختی به بانوان بیان داشت: در فاز اول مبلغ بیست میلیارد تومان در جهت بهسازی و نوسازی این مجموعه ورزشی اختصاص داده شد و روند پیشرفتی خوبی داشته است.

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به وعده مدیرکل ورزش و جوانان گفت: طی بازدیدهای صورت‌گرفته از مجموعه و طبق وعده مدیرکل ورزش و جوانان استان قم فاز یک این طرح تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و به دنبال این هستیم که در تکمیل این طرح در فازهای دوم و سوم در قالب سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان اعتبارات لازم را جذب کنیم.
 وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت‌گرفته در ورزش بانوان ابراز داشت: از دیگر اقدامات ورزش بانوان بحث ورزش بانوان کارمند است که طبق دستورالعمل 4 ساعت زمان ورزش به بانوان کارمند اختصاص‌یافته است و این دستورالعمل به دستگاه‌ها ابلاغ شده است تا بانوان کارمند بتوانند از این مزیت استفاده کنند.
عبداللهی با اشاره به طرح ساختار قامتی عنوان کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان طرح ساختار قامتی در مجموعه‌های ورزشی به‌خصوص در سطح بخش‌ها و روستاها با همکاری بانوان فعال در حوزه‌های مختلف روند خوبی را طی کرده و در حال حاضر در حال اجرا است.
وی با اشاره به برنامه‌هایی در دهه مبارک فجر بیان داشت: در دهه مبارکه فجر پیش‌بینی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل در سطح ادارات استان صورت‌گرفته است.
 
معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی بانوان استان خاطرنشان کرد: در استان قم بانوان اثبات کرده‌اند ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی را دارا هستیم و در عرصه‌های بین‌المللی و قهرمانی نیز توانسته‌اند خوش بدرخشند.
وی با اشاره به ایجاد جریان‌سازی در سطح ورزش در استان قم تأکید کرد: استان قم دارای ظرفیت‌های خاصی از قبیل وجود مراکز علمیه و مرجعیت در سطح استان است که کمک بسیاری در جهت جریان‌سازی در زمینه ورزشی خواهد کرد، بانوان با پوشش اسلامی و دینی می‌توانند در عرصه‌های ورزشی و ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند که تا به امروز این اتفاق افتاده است و از امروز به بعد مورد حمایت استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان خواهند بود تا بتوانند به مقام‌های بالاتری نسبت به گذشته دست یابند.

خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39506