printlogo


افتتاح پنج پروژه بهداشت و درمان همزمان با دهه فجر در قم
کد خبر: 39751
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با دهه فجر پنج پروژه بهداشت و درمان از جمله ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری در این زمینه افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام حسین(ع)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری پیامبر اکرم(ص)، توسعه زیرساخت فیبر نوری دانشگاه و مراکز تابعه، استقرار سیستم پکس تجمیعی و راه‌اندازی مشاور آنلاین طب سنتی می‌شود.

وی با بیان ویژگی‌های هر یک از پروژه‌ها، اضافه کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام حسین(ع) با زیربنای ۷۴۵ مترمربع در شهرک فاطمیه قم احداث شده و خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان این منطقه ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری پیامبر اکرم(ص) نیز در محوطه‌ای که متراژ آن ۲ هزار و ۹۵ مترمربع است با زیربنای ۹۸۰ مترمربع با هدف محرومیت‌زدایی و از محل تامین اعتبار بازآفرینی شهری احداث شده که به شهروندان محله نوبهار خدمات بهداشتی درمانی ارائه خواهد کرد.

مصری همچنین توسعه زیرساخت فیبر دانشگاه و راه‌اندازی سیستم پکس تجمیعی در مراکز تابعه را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه توسعه زیرساخت فیبر دانشگاه با همکاری شرکت مخابرات استان قم انجام‌شده است و هدف از انجام این پروژه ارائه خدمات بدون وقفه و یکپارچه و پایدار به همشهریان است.

وی همچنین راه‌اندازی مشاور آنلاین طب سنتی را مورد توجه قرار داد و گفت: این نوع از مشاوره صرفا مشاوره تلفنی را شامل نمی‌شود و مشاوره به‌صورت آنلاین است که در آن متخصصان طب سنتی همه‌روزه ۲ ساعت به‌صورت حضوری خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: این نوع از مشاوره در مراکز دولتی برای نخستین بار است که اتفاق می‌افتد و ویزیت افراد به‌صورت مجازی است.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/39751