printlogo


معاون دبیرستاد مردمی اجتماعات مهدوی:
۳۱۳ موکب همزمان با نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم برپا می‌شود
کد خبر: 40462
معاون دبیرستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به توزیع 2 میلیون پرس غذا توسط موکب‌داران ، گفت: در دهمین سال از اجتماع عظیم مردمی در بلوار پیامبر اعظم 313 مجموعه منتخب مردمی از 20 استان کشور حضور پیدا می‌کنند.
میثم غفوری، معاون دبیرستاد مردمی اجتماعات مهدوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به جشن های نیمه شعبان، اظهار داشت: در دهمین سال از اجتماع عظیم مردمی در بلوار پیامبر اعظم 313 مجموعه منتخب مردمی از 20 استان کشور حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: رویکرد ملی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید مورد توجه باشد، فرصت زیادی تا نیمه شعبان نمانده و باید زیرساخت‌های لازم برای حضور میلیونی زائران ایجاد شود.

دبیرستاد مردمی اجتماعات مهدوی تصریح کرد: شهرداری قم در حال آماده‌سازی پارک‌سوارها است و مسیر جدید در بلوار پامبر اعظم در حال آماده‌سازی است.

توزیع 2 میلیون پرس غذا توسط موکب‌داران  

غفوری تصریح کرد: از روز دوشنبه در سراسر بلوار پیامبر اعظم موکب ها خدمت رسانی به زائران را آغاز می کنند و پیش بینی می شود بیش از 2 میلیون پرس غذا توسط موکب داران در بلوار پیامبر اعظم توزیع شود.

وی با بیان اینکه 313 موکب در سراسر بلوار پیامبر اعظم مستقر می‌شود، گفت: حدود 1800 غرفه فعالیت می‌کنند که 500 غرفه به صورت خاص در زمینه برنامه‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند و موضوعاتی از جمله عفاف و حجاب، خانواده و فرزندآوری، پاسخ به شبهات و سوالات دینی و غرفه‌های کودک و ایستگاه‌های دخترانه ویژه بانوان فعالیت می‌کنند.

دبیرستاد مردمی اجتماعات مهدوی تصریح کرد: از گروه‌های مختلف محور مقاومت از جمله کتائب حزب الله، حشدالشعبی، حزب‌الله، فاطمیون و زینیون در دو مجموعه مختلف و در دو بخش از مسجد جمکران حضور فعال خواهند داشت.

 بهره‌مندی از ظرفیت اسکان مردمی برای رفع مشکلات اسکان زائران 

غفوری خاطرنشان کرد: اسکان مردمی یکی از اقدامات جدی مشکل اسکان زائران را برطرف می‌کند، باید ظرفیت‌های مردمی در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد و همچنین حسینیه و مساجد نیز ظرفیت اسکان مردمی را بر عهده بگیرند.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40462