printlogo


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم مطرح کرد:
آمادگی شرکت توزیع نیروی برق قم جهت تأمین برق پایدار در روز نیمه شعبان
کد خبر: 40565
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان قم جهت تأمین برق پایدار در ایام جشن بزرگ نیمه شعبان خبر داد.
یوسف صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به نزدیک شدن به روز نیمه شعبان و حضور خیل جمعیت در شهر مقدس قم اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان قم نیز به مانند سایر نهادهای خدماتی برای این روز امادگی کامل دارد.
وی ادامه داد: از همین رو  جلسه هماهنگی اکیپ‌ها و اقدامات لازم جهت تأمین برق پایدار در ایام جشن بزرگ نیمه شعبان به ویژه در مسجد مقدس جمکران با حضور قائم‌مقام و مدیر توزیع برق شهرستان قم، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان برگزار شد. 
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: هماهنگی های لازم در خصوص تعداد اکیپ‌های موردنیاز به‌منظور سرویس خطوط ۲۰ کیلوولت در جمکران و تمامی فیدرهای تغذیه‌کننده مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران صورت گرفت. 
وی با بیان اینکه سرویس پست‌های محدوده مسجد مقدس جمکران و سرویس تجهیزات و چنج آور در راستای آماده‌سازی برای ایام نیمه شعبان به طور کامل انجام شده است، ابراز داشت: سرویس شبکه فشار ضعیف و روشنایی معابر در این محدوده نیز توسط مناطق مختلف شرکت در حال پیگیری و انجام است.
مهندس تصریح کرد: احداث شبکه و تأمین برق مواکب و ایستگاه های صلواتی مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران و شاخه زنی تمامی مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران ، تامین روشنایی پارکینگ های اطراف مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های در حال پیگیری شرکت توزیع برق استان قم است.
وی در ادامه تصریح کرد:طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته، چک لیست کامل نفرات و تجهیزاتی که در محدوده مسیرهای اطراف مسجد مقدس جمکران  مستقر خواهند شد،تهیه شده است.
ش

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40565