printlogo


با حضور جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران؛
جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم معارفه شد
کد خبر: 40582
آیین تکریم و معارفه جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی مراسمی با حضور جانشین نماینده ولی در سپاه پاسداران و فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در این آیین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین جعفرآزادمنش تقدیر و تکریم صورت گرفت و حجت الاسلام و المسلمین حسین دشتی بعنوان جانشین جدید مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معارفه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در طی سخنانی بیان کرد: باید از خداوند متعال طلب استمداد کنیم تا دست ما را از دامان پربرکت خاندان عصمت و طهارت جدا نکند.
حجت‌الاسلام والمسلمین دشتی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز در سخنانی ابراز کرد: از ابزار اعتماد نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم قدردانی می کنم.
وی خطاب به پاسداران جدید الورود، تصریح کرد: اگر موضوع و رسالت یک شغل حفظ نظام اسلامی و دین الهی باشد، بهترین انتخاب است و پاسداران جدید با اخلاص این مسیر را دنبال کنند.
حجت الاسلام والمسلمین دشتی بیان داشت: سپاه در دو جبهه ایجابی و سلبی در تمام ابعاد جنگ ترکیبی و همچنین خدمت رسانی به محرومین و رسیدگی به امور مردم در مسیر انجام رسالت‌های خود با قدرت پیش می‌رود.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40582