printlogo


آغاز اکران 132 اثر جشنواره فیلم دینی اشراق در قم
کد خبر: 40761
اکران 132 اثر جشنواره فیلم دینی اشراق ‌در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن همایش‌های غدیر قم آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسعود معینی‌پور دبیر چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اکران های این دوره از جشنواره فیلم دینی اشراق اظهار داشت: این اکران‌ها هر روز در سه سانس در سالن سینما اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سالن مرکز همایش های غدیر انجام می‌شود.

وی افزود: 132 اثر از مجموع 805 اثر ارسالی به جشنواره به بخش مسابقه راه پیدا کرده است که در روزهای برگزاری جشنواره اکران می شود و داوری و انتخاب آثار برگزیده از میان این 132 اثر انجام خواهد شد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در هر بخشی از چهار بخش اصلی جشنواره حداقل دو اثر انتخاب می شود و بخش «صد سالگی حوزه علمیه» بخش ویژه ما می باشد و جایزه ویژه سینمای عدالت، و جایزه ویژه سینمای تعلیم و تربیت را در این دوره از جشنواره داریم.

معینی پور با دعوت از همه هنرمندان و فیلم سازان برای حضور در اکران ها و تماشای فیلم ها خاطرنشان کرد: حضور در اکران ها و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان است و می تواند موجب دلگرمی برای همه دست اندرکاران این جشنواره و همچنین فیلم سازان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه 132 اثر به بخش مسابقه راه پیدا کردند و به رقابت می‌پردازند، این آثار از 20 تا 23 اسفندماه در معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی به صورت حضوری در سانس‌های مختلف اکران می‌شود و روز 23 اختتامیه جشنواره در سالن همایش های بین‌المللی غدیر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40761