printlogo


پیام‌ فرمانده سپاه استان قم به‌ مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛
پیام شهدا تداوم آرمان‌ بزرگ انقلاب در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: 40795
سردار محمدرضا موحد در پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند و روز بزرگداشت مقام شهدا، گفت: پیام امروز شهیدان ترسیم و تداوم آرمان‌ بزرگ انقلاب اسلامی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و باز کردن گره مشکلاتی که مردم انقلابی و بصیر را رنج می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، متن پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم بدین شرح است:

بسمه تعالی
تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه‌گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی).

سلام و صلوات الهی بر روح پاک شهیدان؛ براستی شهادت بزرگترین هدیه و محبتی است که خداوند متعال می‌تواند نصیب بندگان مومن، مجاهد، مخلص و پاک‌باخته کند‌ و این شهدا بودند که با دادن جان و عمر عزیزشان، این محبت سرشار از لطف و مرحمت الهی را دریافت و در آن ‌حریم کبریایی وارد شدند.

توجه و پایبندی به احکام اسلامی و تبعیت از ولی‌فقیه وجه مشترک اکثر وصیتنامه شهدای گرانقدر است و امروز نیز پیام شهیدان ترسیم و تداوم آرمان‌ بزرگ انقلاب اسلامی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و باز کردن گره مشکلاتی است که مردم انقلابی و بصیر را رنج می‌دهد.

روز بزرگداشت مقام شهید فرصتی است تا یکبار دیگر به خودمان یادآور باشیم که این امنیت پایدار، نفوذ و توسعه روز افزون ندای آزادی بخش انقلاب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در پهنه جهان و پیشرفت‌های خیره‌کننده و به زانو در آمدن دشمنان همه مرهون و مدیون آنهایی است که برای حفظ استقلال و سربلندی این آب و خاک خون پاکشان را نثار کردند‌ و همچنین این روز، روزی است که همه باید در برابر صبر، مجاهدت و گذشت همسران، مادران، پدران و خانواده شهدا سر تعظیم و احترام فرود آورده و علو درجات را از خداوند متعال برای شهدا‌ و خانواده آنها طلب کنند.

عظمت و عزت امروز ایران اسلامی بخاطر شهادت و روحیه شهادت طلبی جوانان مومن و انقلابی است و این فرهنگ نجات‌بخش و الهی همیشه باید در رگ‌های جامعه در جریان باشد؛ ترویج و انس با فرهنگ شهید و شهادت بهترین و کارآمدترین سلاح در خنثی‌سازی و شکست توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی است.

سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه اسلام) استان قم با ادای احترام به مقام شامخ و والای شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار دلهای حاج قاسم سلیمانی، سالروز پاسداشت شهیدان و همچنین سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران علی الخصوص پدران، مادران و همسران صبور و بزرگوار شهدا که در نهایت اخلاص، ارزشمندترین ثمره خود را عاشقانه در مسیر اعتلای ارزش‌‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند؛ تبریک و تهنیت گفته و عزّت، سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه احدیّت مسئلت دارد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40795