printlogo


اولین کافه بانوان در قم + تصاویر
کد خبر: 40945
کافه گفتگوی شهربانو اولین کافه بانوان شهر قم می‌باشد که مورد استقبال بانوان شهر قم قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کافه گفتگوی شهربانو اولین کافه بانوان شهر قم می‌باشد که مورد استقبال بانوان شهر قم قرار گرفته است.

این کافه محیطی کاملا زنانه دارد تا بانوان و دختران بتوانند در این محیط مراسم‌های تولد و دیگر جشن‌های زنانه خود را برگزار کنند.

وجود کافه‌های زنانه مانند بوستان‌های بانوان یکی از نیازهای جامعه اسلامی است که بانوان به راحتی در این مکان‌ها با رعایت شئون اسلامی دورهمی‌های خود را برگزار کنند.

انواع کیک‌های روز و تولد، انواع کافی و نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع بستنی‌ها و انواع فست فود در این کافه سرو می‌شود همچنین این کافه دارای اتاق تولد، وی آی پی و محیط مدرن است که در اختیار کارگاه‌های آموزشی و دورهمی‌های دانشجویی نیز قرار می‌گیرد.

پریسا احمدی مدیر کافه گفتگوی بانوان شهربانو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کافه شهربانو اولین کافه بانوان استان قم است که چندی پیش افتتاح شد به دلیل محیط پوشیده و اسلامی این کافه پوشش بانوان در این کافه آزاد است و برای حمایت از بانوان قیمت‌های ارائه شده نیز پایین در نظر گرفته است.

وی افزود: ساعت کاری از ۹صبح تا ۱۴ و ۱۵ تا ۲۱ شب است که در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای بانوان خواهیم بود.

احمدی ادامه داد: محل‌های اختصاصی دورهمی‌ها بانوان یکی از نیازهای اصلی برای حفظ حرمت و شأن بانوان است تا در محیطی به دور از چشم نامحرم بتوانند اوقاتی را با دوستان بگذرانند. 


شماره تماس برای رزرو دورهمی‌های بانوان در کافه گفتگوی بانوان شهربانو ۰۹۱۹۲۵۱۶۳۴۸

آدرس نبش بلوار صدوقی خیابان مفتح نبش کوچه ۲
 

​​​​
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40945