printlogo


مرکز خدمات سرمایه‌گذاری قم افتتاح می‌شود
کد خبر: 40948
معاون استاندار قم گفت: امیدواریم با همت اداره کل اقتصاد و دارایی استان در نیمه اول سال 1402 شاهد افتتاح آن باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید مهدی قریشی معاون استاندار قم ظهر امروز در بازدید از اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان اظهار داشت: اینکه بخشی از کارکنان دولت همانند شما در پایان سال و روز تعطیل در محل کار حاضر می شوند تا کماکان روند خدمات رسانی ادامه پیدا کند بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اعتبارات مالی استان در سال 1401 گفت: به حمدالله با تلاش های انجام شده اعتبارات خوبی برای دستگاه های اجرایی جذب شده است لیکن کماکان نیازمند افزایش اعتبارات هستیم و باید با پیگیری های ویژه متناسب با شاخص های مورد نظر کشوری این اعتبارات ارتقا پیدا کند.

معاون استاندار قم  ضمن بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری در حال ساخت استان گفت: این مرکز نقش موثری در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استان خواهد داشت که امیدواریم با همت اداره کل اقتصاد و دارایی استان در نیمه اول سال 1402 شاهد افتتاح آن باشیم، البته باید گفت که  پروژه مذکور جزو اقدامات شایسته این اداره کل است.

قریشی  در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان گفت: یکی از کارکردهای این سازمان پشتیبانی مالی از برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی است که این مهم وظیفه سازمان را دو چندان نموده و نقش عمده ای در موفقیت دستگاه های اجرایی ایفا می نماید.

وی رویکرد مثبت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را قابل تقدیر دانسته و افزود: مدیریت سازمان همواره در کنار سایر دستگاه های اجرایی قرار داشته و از برنامه های استانی پشتیبانی خوبی نموده است و  تعامل سازنده‌ای بین مجموعه دستگاه های اقتصادی، مالی  وجود داشته است.

گفتنی است، در این بازدید که مدیرکل برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری نیز حضور داشت، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم با حضور در اتاق های کار کارکنان ضمن عرض خداقوت با آنان به گفتگو نشست.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/40948