printlogo


دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت خبر داد :
ارسال ۸ هزار و ۴۳۳ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مهدویت
کد خبر: 41925
دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت گفت: امسال شاهد ارسال ۸ هزار و ۴۳۳ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مهدویت با محوریت مفهوم انتظار بوده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی حسینی دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت در دیدار با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اظهار کرد: امسال 8 هزار و 433 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.
وی بابیان اینکه شرکت‌کنندگان از 5 کشور متفاوت در این جشنواره اثر داشته‌اند، مطرح کرد: چهارمین جشنواره ملی مهدویت با افزایش چشم‌گیر تعداد شرکت‌کنندگان توانسته‌ است رکوردشکنی کند.
دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت با اشاره به اینکه در این جشنواره تمرکز ویژه‌ای بر دانشجویان وجود دارد، عنوان کرد: در حاشیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت دوره‌های آموزشی مختلفی ازجمله عکاسی، خلاقیت و ایده پردازی، خبر و رسانه و ... برای بیش از 4 هزار نفر به‌صورت رایگان برگزارشده است.
وی از برگزاری نخستین فتوماراتن مهدوی کشور در قم یادکرد و گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد.
حسینی بابیان اینکه در این جشنواره از ظرفیت‌های مختلف استفاده‌شده است، خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه جشنواره رونمایی از کتاب شعر و کتاب نفیس عکس نیز انجام خواهد شد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/41925