سیدابوالفضل حسینی، مسئول غرفه تعمیرات ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) در سخنانی بیان کرد: در این غرفه ۵ نفر به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت هستند و روزانه پاسخگوی حدود ۲ هزار مراجعهکننده برای تعمیرات کالسکه و ویلچر هستیم.
وی به انگیزه خود و همکارانش برای حضور در این غرفه خدمترسانی به زوار اشاره کرد و گفت: هدف ما کسب رضایت سیدالشهدا(ع) است و امیدواریم آن حضرت به ما عنایت داشته باشند.
همچنین، محمدمهدی ریحانفرد، مسئول غرفه شستوشوی البسه زائرین در سخنانی بیان کرد: ما در دو غرفه مجزا برای خواهران و برادران لباس زوار را تحویل گرفته، شستوشو داده و حداکثر تا دو ساعت تحویل زائران میدهیم.
وی خدمات این غرفه را ۲۴ ساعته دانست و افزود: روزانه در مجموع دو کانکس خواهران و برادران بیش از ۴هزار لباس شسته و تحویل داده میشود.
در ادامه، احمد کاظمی، مسئول غرفه تعمیرات عینک موکب گفت: ۲ سال از خدمترسانی در موکب آستان مقدس میگذرد و در این مسیر پیادهروی یکی از چیزهایی که نیاز آن برای زائران احساس شد غرفه تعمیرات عینک بود.
کاظمی بیان کرد: از حدود ۵ صبح تا ۱۲ شب یکسره مشغول به خدمت هستیم و روزانه حدود ۲۰۰ نفر مراجعهکننده داریم که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به آنان خدمت ارائه کنیم.
علی اصغر جعفری، مسئول غرفه تعمیرات کیف، کفش، کوله و خیاطی موکب آستان مقدس نیز از ارائه خدمت به زوار سیدالشهدا(ع) خبر داد و گفت: از نماز صبح تا ۱۲ شب تا ۲ هزار مراجعهکننده داریم.
وی افزود: برداشتن یک بار کوچک از دوش زوار با تعمیر کیف، کفش یا تعمیر و دوخت البسه آنان دارای اهمیت است که امیدواریم مورد قبول امام حسین(ع) قرار بگیرد.
لینک مطلب: | http://qomefarda.ir/News/item/45028 |