printlogo


عضو شورای مرکزی قرار فرهنگی عمار:
حضور در انتخابات نشانه بیعت با ولایت است
کد خبر: 49384
عضو شورای مرکزی قرار فرهنگی عمار با اشاره به اینکه رأی اولی‌ها با حضور خود نقش‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند، گفت: حضور در انتخابات نشانه بیعت با ولایت است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حاج حسین یکتا امشب در ویژه‌برنامه بیعت هم‌زمان با عید سعید غدیر خم که با حضور بانوان و دختران رأی اولی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه عید غدیر روز بیعت با ولایت است، اظهار داشت: حضور در صحنه انتخابات نشانه بیعت با ولایت است.
وی ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رأی در واقع روز امتحان ما است و یک امتحان بزرگ است. بعد از آن امتحان نامزد پیروز آغاز می‌شود.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هرکسی که منتظر است باید پای صندوق‌ها حاضر شود، گفت: امکان ندارد کسی که خود را اهل ظهور بداند ولی هشتم تیرماه در انتخابات شرکت نکند.
وی بیان کرد: برای حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی شک و تردید نداشته باشید و امیدواریم رئیس‌جمهور آینده مانند شهید رئیسی جواب اعتماد مردم را به‌خوبی بدهد.
یکتا با اشاره به اینکه شهید رئیسی خود را وقف انقلاب و مردم کرد، گفت: این شهید بزرگوار وقتی انتخاب شد تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت.
وی اضافه کرد: شهید رئیسی چون باخدا بود، چهلمین روز شهادت‌ او نیز زمینه یک حماسه‌ دیگر را پدید آورده‌ است.
عضو شورای مرکزی قرار فرهنگی عمار با اشاره به تلاش‌های دشمنان در خصوص انتخابات، گفت: دشمن تمام تلاش خود را باهدف مأیوس کردن مردم برای عدم حضور پای صندوق‌های رأی بکار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در این راستا از هیچ تبلیغات سوء و تلاش مذبوحانه‌ای دریغ نمی‌کند.
یکتا با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را انجام دهیم، تصریح کرد: حضور در انتخابات ادای دِین و تکلیف نسبت به همه خون‌های ریخته شده برای این انقلاب است.
وی ادامه داد: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات هشتم تیرماه تمام معادلات و برنامه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
این جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه باید به کسی بدهیم که تفکر انقلابی داشته باشد، گفت: هر زمان اوضاع کشور مناسب نبود و از مسیر انقلاب منحرف شد یک تفکر لیبرال بر کشور حاکم بود.
وی افزود: امروز دشمن در حال رصد رفتار ما در داخل کشور است پس با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید خواهند کرد.


انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/49384