printlogo


مرجع تقلید شیعیان:
ملت‌های آزاده از لبنان حمایت کنند
کد خبر: 50650
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: این حوادث با بی‌اعتنایی بیشتر حکام و سردمداران کشورها، به‌خصوص ممالک اسلامی روبرو است؛ بر ملت‌های آزاده لازم است حمایت و کمک خود را اعلام بدارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پیامی که نسخه ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌آورده‌است: حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع لبنان و همزمان با جنایات غزه شدیداً محکوم است.

 پیام حاکیست:‌ این حوادث با بی‌اعتنایی اکثر حکام و سردمداران کشورها، خصوصاً ممالک اسلامی روبرو است؛ لذا بر ملت‌های آزاده لازم است حمایت و کمک خود را اعلام بدارند و از جبهه مقاومت و در رأس آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله به‌عنوان نماد این محور پشتیبانی نمایند و بر حوزه‌های علمیه به‌ویژه حوزه مبارکه قم لازم است بیش‌ازپیش این حمایت را اعلان بدارند.

 آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از این پیام آورده‌است: از خداوند متعال نصرت و پیروزی جبهه اسلام را خواستار هستم.
  ارتش رژیم صهیونیستی از صبح دوشنبه حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد به طوری که بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط وزارت بهداشت لبنان، تعداد شهدا به ۴۹۲ نفر و مجروحان به حدود ۱۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان ۳۵ نفر از این شهدا کودک و ۵۸ نفر از آنها زن هستند.

 حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح دیروز عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

 حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50650