printlogo


فرمانده سپاه قم:
تشکیل جبهه مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است
کد خبر: 50656
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: تشکیل و گسترش جبهه مقاومت از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار محمدرضا موحد  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «در راه فتح قله ایم» که در نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، به اهمیت ترویج فرهنگ شهدا در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با ایشان داشتیم فرمودند که در خصوص شهدا دو وظیفه مهم داریم، نخست زنده نگه داشتن یاد آن ها و دوم انتقال سیره و فرهنگ ایشان به نسل امروز خصوصا جوان که در این میان ما وظیفه داریم این دو مهم را پیگیری کنیم.
وی در ادامه به اهمیت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها با کمک اطلاعاتی، فرانسوی ها با تأمین تسلیحات پیشرفته هوایی، آلمانی ها با تأمین تسلیحات شیمیایی، شوروی سابق با تقویت توپخانه و زرهی صدام و کشورهای عربی و مرتجع منطقه با کمک های مالی به صدام یاری رساندند. اما ما دیدیم که با مدد الهی چگونه می توان در مقابل تمام ابرقدرت ها ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.
وی تشکیل و گسترش جبهه مقاومت را نیز از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس  دانست و گفت: دفاع مقدس توانست روحیه مقاومت را به سایر کشورهای منطقه تزریق کند و به تشکیل جبهه مقاومت منجر شود.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پرداخت به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نوید داده بودند، ان شاء الله بزودی این غده سرطانی از صحنه روزگار محو می شود و نابودی این غده سرطانی از فرامین راهبردی حضرت امام خمینی(ره) است. 
وی محوریت جنگ امروز را جنگ شناختی دانست و عنوان داشت: خوشبختانه در نمایشگاه «در راه فتح قله ایم» این موضوع به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.
سردار موحد در پایان تأکید کرد: امروز شعار ما شعار اتحاد است. اتحاد نیروهای مسلح با خودشان و با مردم؛ نیروهای مسلح ما از مردم، با مردم و در کنار مردم هستند. دشمنان اسلام و ایران باید بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه فتنه انگیزی را به هیچ گروه نفوذی در داخل و یا خارجی نخواهند داد.
نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «در راه فتح قله ایم» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و موسسه روایت فتح در نگارستان اشراق قم واقع در خیابان شهدا نبش کوچه 17 برپا شده است.
علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از اول تا دهم مهرماه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعداز ظهرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای عموم علاقه مندان است.



انتهای خبر /110


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50656