printlogo


اثبات دوباره؛
رضا درویش باز هم فلورنتینو پرس شد
کد خبر: 50703
مدیرعامل پرسپولیس که تا چند روز قبل زیر شدیدترین تیغ انتقادات هواداران بود بار دیگر لقب فلورنتینو پرس را مال خود کرد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۴ بی شک برای رضا درویش طعم و رنگ دیگری داشت.

 درویش بر سر تک‌تک خریدهایی که انجام داد با تنش همراه بود و انتقادات زیادی را از سوی هواداران به جان خرید. او مورد شدیدترین انتقادها قرار گرفت و حتی شاهد به راه‌افتادن هشتگ‌های اخراج خود بود.

 اما مدیرعامل پرسپولیس بدون توجه به این انتقادها کار خودش را انجام داد و حالا هم با تکیه به همان انتخاب‌هایی که داشت در دربی ۱۰۴ به پیروزی رسید تا یک‌بار دیگر در پوزیشن یک مدیرعامل موفق قرار بگیرد و دوباره لقب فلورنتینو پرس پرسپولیس را داشته باشد.

رضا درویش باز هم فلورنتینو پرس شد

 گروهی از هواداران پرسپولیس بارهاوبارها درویش را بابت ناکامی در جذب نفراتی چون ژولت ناج، یحیی عطیه الله، آرون بوپندزا، امبایه نیانگ، علی قلی‌زاده، مهدی لیموچی و رامین رضاییان و… تحت‌فشار قرار دادند. طبیعی بود که بخشی از نفرات و گروه‌هایی که با حضور درویش برخی منافع خود را ازدست‌داده بودند به این انتقادها دامن زدند؛ اما مدیرعامل سرخ‌ها همان‌طور که عنوان شد بدون توجه به انتقادها و خط و خطوطی که به هواداران داده شد، بر روی برنامه‌های خود ماند.

 جداشدن چند بازیکن از جمله بیرانوند و ترابی تبعات زیادی برای او داشت. اما او زیر بار پرداخت‌های آن‌چنانی نرفت و روی همان اصل نظم مالی تیم ماند. درویش درنهایت با جذب چند بازیکن ملی‌پوش از میلاد محمدی و آلکسی گندوز گرفته تا ایوب العمود و لوکاس ژوائو و در نهایت سعید مهری تیم پرقدرت و بالانسی را راهی رقابت‌ها کرد.

 طعنه‌آمیز این که در دربی ۱۰۴ رامین روی سعید مهری پنالتی می‌کند تا تنها گل بازی روی همین تفاوت در خریدهای جدید دو تیم شکل بگیرد. تمام نفرات تازه‌وارد سرخ‌ها خوش درخشیدند. میلاد محمدی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. گل پرسپولیس روی درخشش ایوب العملود، لوکاس ژوائو و سعید مهری ۳ خرید جدید پرسپولیس زده شد تا مشخص شود درویش چه خریدهای حساب‌شده‌ای انجام داده است.

 حالا کافی است نظر هواداران پرسپولیس را بعد از دربی مرور کنید تا مشخص شود آن‌ها چطور طی چند روز به نتیجه برسند که درویش یک مدیرعامل کاربلد و امتحان پس داده است.

 به هر روی درویش یک‌بار دیگر ثابت کرد تا چه اندازه تأمل و بهاندادن به فضای مجازی و حرکت بر اساس برنامه‌ای کارشناسی می‌تواند تأثیر گذار باشد. آن هم در روزگاری که بسیاری از مدیران لیگ برتری برای بقا در باشگاه‌های خود به فضای مجازی اهمیت بیش از اندازه‌ای می‌دهند.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50703