printlogo


قم فردا از نماز جمعه نصر گزارش می‌دهد؛
نماز جمعه نصر، ضربه‌ای بر پیکر رژیم صهیونیستی
کد خبر: 50859
حضور و اقامه نماز جمعه‌ نصر توسط رهبر معظم انقلاب در کنار عملیات وعده صادق ضربه دیگری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی و قوت قلبی برای مردم لبنان و فلسطین بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رژیم جعلی و صهیونیستی و کودک کش اسرائیل بعد از شهادت فرماندهان خط مقدم لبنان و در ادامه جنایت‌های خود همچنین با شهادت سید حسن نصرالله خود را پیروز میدان می‌دید و از این پیروزی سرمست بود و فضای عمومی لبنان و کشورهای منطقه در پی شهادت دبیر کل حزب‌الله در بهت و حسرت و غم بود اما جبهه مقاومت باگذشت چند روز از این اتفاق با اقدامات متعدد و مختلف توانست ورق را برگرداند.
همچنین در ادامه این اتفاقات ضربه سنگین، برق‌آسا و توام با غافلگیری ایران به این رژیم جعلی در عملیات وعده صادق 2 باعث افزایش روحیه جبهه مقاومت و همچنین تغییر موازنه قدرت به سمت این جبهه شد و اما تکمیل‌کننده این پازل قدرت برگزاری نماز جمعه نصر بود.
نماز جمعه تاریخی نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، صحنه‌ای از اتحاد ملت ایران و تأکید بر مقاومت اسلامی بود. خطبه‌های رهبر انقلاب در این نماز جمعه، حاوی پیامی روشن و صریح برای جهان بود و محور خطبه‌ها بر مسائل دینی، سیاسی و بین‌المللی استوار بود.

سخنان رهبری در نماز جمعه باعث افزایش روحیه جبهه مقاومت شد
از همین رو حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نماز جمعه نصر با اشاره به اینکه حضور مردم در این نماز جمعه نشانه اقتدار بود، اظهار داشت: این حضور مردم نشان داد که هراسی از تهدید دشمن ندارند.
وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در نماز جمعه نصر نشان دادند که همچون گذشته پای این نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند.
این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه سخنان رهبری در نماز جمعه باعث افزایش روحیه جبهه مقاومت شد، گفت: امروز تقویت روحیه را در حملات و مقاومت حزب‌الله به‌خوبی مشاهده می‌کنیم.
وی اضافه کرد: دفاع از جبهه مقاومت درواقع دفاع از جمهوری اسلامی است و امروز وظیفه همه حمایت از جبهه مقاومت در لبنان و غزه است.

نماز جمعه تاریخی نصر ضربه بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی بود
همچنین در این خصوص آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: برپایی نماز جمعه تاریخی نصر  تجلی پیوند امت و امامت بود و ضربه دیگری در کنار وعده صادق ۲ بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد: اگر امت اسلامی متحد شوند ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دیپلماسی، رسانه‌ای، اقتصادی، دفاعی، امنیتی و نظامی هم یکی می‌شوند و قطعاً می‌تواند دشمن را از بین ببرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز دشمن در حال سوءاستفاده از تفرقه است، گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی با استفاده از تفرقه مسلمانان و با استفاده از انفعال برخی از مسلمانان، متأسفانه کشتارجمعی را در غزه شروع کرد و امروز هم در لبنان در حال ادامه دادن است و اگر امت اسلامی در مقابل این جنایت‌های اسرائیل متحد نشود این جنایت‌ها را در یمن، سوریه، عراق و... پیاده می‌کند.
وی اضافه کرد: دشمنان باهم افزایی که با یکدیگر دارند؛ رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی؛ در مقابل مسلمانان ایستاده‌اند اما مسلمانان متأسفانه در سایه تفرقه، ترس، انفعال و سکوت و در برخی موارد هم همراهی با دشمن جز برنامه‌های آن‌ها شده است.
آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که ملت‌های اسلامی بیدار شوند و فشارهای خود را بر کشورهایی که با دشمن همراهی می‌کنند و یا سکوت می‌کنند بیشتر کنند. تا زمانی که امت اسلامی بیدار نشود و علیه دشمن متحد نشود و رهبری واحد پیدا نکند مقتدر نمی‌شود.

حضور میلیونی مردم و سخنان قاطع رهبری، موجب تقویت روحیه و اعتمادبه‌نفس ملی شد همچنین «جمعه نصر» نشان داد که در مسائل ملی و مقابله با تهدیدات خارجی، انسجام قابل‌توجهی در جامعه وجود دارد.
از طرفی پیام قاطع رهبر انقلاب در حمایت از فلسطین و لبنان، قطعاً روحیه مقاومت را در میان ملت‌های منطقه تقویت می‌کند که این موضوع می‌تواند منجر به تغییر معادلات به سمت جبهه مقاومت و افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان آن تا نابودی و محو کامل این رژیم جعلی از روی نقشه جغرافیایی شود.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50859