printlogo


مرجع تقلید شیعیان:
تحولات منطقه با هوشیاری رصد شود
کد خبر: 50873
مرجع تقلید شیعیان شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانسته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت گفت: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن جرئت ادامه وحشیگری‌ها را نداشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله حسین نوری همدانی روز سه‌شنبه در دیدار گروهی از فرماندهان انتظامی استان قم، افزود: هدف دشمن ازبین‌بردن دین و ارزش‌هاست و در حال زیر پا گذاشتن حقوق بشر است.

 وی در ادامه ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی بیان کرد: امروز امنیت موجود در کشور به واسطه این جان‌فشانی‌هایی است که نیروی انتظامی انجام می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات آنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

 استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات، ایجاد امنیت است و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

 وی با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان (ع) اظهار داشت: حضرت به مالک‌اشتر می‌فرمایند "قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به آنان از نزدیک‌ترین جا تا دورترین نقطه تفاوت نباشد؛ زیرا یا برادر دینی تو و یا همنوع تو هستند.

 وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، ادامه داد: سه نیاز مردم (فقیه عالم و پرهیزگار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع) باید در هر نقطه مسکونی تأمین شود والا هرج‌ومرج حاکم می‌گردد.

 آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی (عج) را نصرت می‌کنند.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50873