printlogo


رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم خبر داد:
 کمک ۹۱ میلیاردریالی شهروندان به مردم مقاومت
کد خبر: 50875
رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت قم گفت: شهروندان این استان در یک سال گذشته، ۹۱ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به مردم غزه، یمن و سوریه کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رضا حافظی افزود: ۵۸ میلیارد و ۹۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت نقدی به غزه، یمن و سوریه کمک شده است.

 وی اضافه کرد: از این میزان، ۴۲ میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار به غزه، ۱۵ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال به یمن و ۵۰۰ میلیون ریال نیز به سوریه اختصاص‌یافته است.

 وی گفت: ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز ارزش بسته‌های معیشتی است که شامل برنج، ماکارونی، پتو و دیگر اقلام بهداشتی است.

 حافظی گفت: شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۵۸۱۹۷۷۳۲۵ و شماره شبا IR۶۶۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۳۵۱۲۴۲۶۷۳۷۴ نزد بانک سپه مربوط به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان قم آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به آوارگان لبنان و کمک به جبهه مقاومت است.

 وی ادامه داد: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می‌کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

 وی افزود: باتوجه‌به پیام مقام معظم رهبری و همچنین اجازه مراجع عظام تقلید برای کمک به مردم لبنان و محور مقاومت و اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به این منظور، این ستاد آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به جبهه‌های مقاومت ارسال کند.




انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50875