printlogo


دبیر ستاد اقامه نماز استان خبر داد:
تجهیز نمازخانه ۱۹ مدرسه قم
کد خبر: 50892
دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: در سال تحصیلی جدید به همت خیران و ستاد اقامه نماز قم، نمازخانه ۱۹ مدرسه در مساحتی بالغ بر یک هزار مترمربع با فرش‌های نو مفروش شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  حجت‌الاسلام عرب‌پور،  در جلسه امروز این ستاد با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید به همت خیران و ستاد اقامه نماز استان، نمازخانه ۱۹ مدرسه در مساحتی بالغ بر یک هزارمترمربع با فرش‌های نو مفروش شده است، گفت: ۶۵ نمازخانه توسط اداره کل آموزش‌وپرورش برای تعویض فرش‌های نمازخانه به ستاد اقامه نماز معرفی شدند که با بررسی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته تاکنون ۱۹ نمازخانه فرش شده‌اند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان همچنین ساخت مسجد در روستا‌های دورافتاده و محروم را یکی از اولویت‌های ستاد اقامه نماز استان عنوان کرد و گفت: در سال جاری در ۳ روستای سعدآباد، شریف‌آباد و قاشقابلاغ که از نعمت وجود مسجد محروم بودند به همت خیران، کمک ستاد اقامه نماز و بسیج سازندگی، سه مسجد ساخته شده است. 
وی در ادامه از برگزاری اجلاس استانی نماز در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۱۰ پیش اجلاسیه در نواحی مختلف آموزش‌وپرورش به‌منظور پر بارکردن و برگزاری هرچه مفیدتر و باشکوه‌تر این اجلاس برگزار خواهد شد. 
دبیر ستاد اقامه نماز قم افزود: اجلاس استانی نماز در نیمه اول آبان در مجتمع ۱۵ خرداد با موضوع نسل نو و رسالت ما برگزار می‌شود.
سید محمد آقامیری، استاندار قم نیز در این جلسه بر تشویق و ترغیب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به فریضه نماز تأکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی ما باید روی موضوع نماز تمرکز کنند تا علاوه بر آسیب‌شناسی این عرصه، زمینه برای حضور و شرکت در نماز برای همه و خصوصاً جوانان فراهم شود.
آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و امام‌جمعه قم نیز نماز را یکی از جلوه‌های زیبای بندگی پروردگار عنوان کرد و گفت: اولین هدف برای اقامه نماز باید ذکر نام خدا باشد و خستگی و بی‌حالی نباید به نماز را پیدا کند.



انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50892