printlogo


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد:
سکوت مدعیان حقوق‌بشر مقابل جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 50973
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ملت‌ها برخلاف دولت‌ها جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند، گفت: امروز برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در دنیا مانند آمریکا در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان هیچ اقدامی نمی‌کنند.
آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان، اظهار داشت: امروز مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم جعلی صهیونیستی سکوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: امروز برخی کشورهای بین‌المللی در خصوص این جنایات عملکرد دوگانه دارند و گویا این جنایات را نمی‌بینند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آمریکا مدعی حقوق بشر در دنیاست اما در مقابل این جنایات هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد، گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا در مقابل کشتار چندین هزار کودک و زن بی‌گناه فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی هیچ اقدامی انجام ندادند.
وی ابزار داشت: امروز در موضوع دفاع از مظلوم علاوه بر عقلانی بودن این موضوع در مسئله دینی هم حکم شرعی و لازم است.
آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه طبق روایات پیروز نهایی با جبهه حق یعنی مقاومت است، گفت: امروز اگر برخی دولت‌ها هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند اما ملت‌های مختلف، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.
این استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به اینکه شهادت سید حسن نصرالله اتفاق تلخ بزرگی بود، تأکید کرد: همان‌طور که امروز می‌بینیم باوجود شهادت این رهبر بزرگ اما بازهم جبهه مقاومت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر /


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50973