printlogo


در گفتگو با قم فردا عنوان شد؛
درخواست‌های اهالی خیابان فردوسی از شهرداری قم
کد خبر: 50976
اهالی خیابان فردوسی از نبود برخی امکانات گلایه‌های داشتند که بیشتر این موارد را شهرداری باید حل کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» خیابان فردوسی در منطقه ۴ شهرداری بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به یکی از خیابان های اصلی و مهم شهر قم تبدیل شده است.

بهره‌برداری از خیابان شهید حکیم و اتصال منطقه ۵ شهرداری به منطقه ۴ و در ادامه با عبور از تقاطع غیر هم سطح خیابان شهید صدوقی به نوعی منطقه ۵ را به منطقه ۲ شهری وصل کرده و علاوه بر این در زمان و ترافیک هسته مرکزی شهر هم نقش بسزایی داشته است.
در این میان شهروندان این خیابان مشکلات فراوانی دارند که در گفتگو با خبرنگار ما به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌اند.
مهم‌ترین مشکلاتی که ساکنان این منطقه دارند به شرح زیر است:
۱-  درخواست کل ساکنین  خیابان فردوسی این است که سرعت گیر و  و تابلویی که نشان بدهد به مدرسه نزدیک می شوید، در خیابان نصب شود چرا که تردد زیاد آن هم با سرعت بالا مشکلات زیادی را به همراه دارد و عبور و مرور را سخت تر کرده است.
۲- پل عابر پیاده نصب شده با مدرسه فاصله زیادی دارد.
۳- متاسفانه خیابان فرودسی هیچ بوستان و فضای سبزی ندارد البته که منطقه ۴ مملو از فضای سبز است اما نه در خیابان فردوسی که این ایراد هم به عدم مدیریت درست و برنامه ریزی غلط شهرداری برمی گردد.
۴- این خیابان ایستگاه اتوبوس ندارد که باز هم یکی دیگر از مشکلات این خیابان است.
۵- خیابان های فردوسی، امام حسین(ع) و انسجام هیچ کدام داروخانه شبانه روزی ندارند.
۶- ادامه پل روگذر خیابان فردوسی به سمت یاسمن باعث دردسر شده و زحماتی را به ساکنین این منطقه وارد کرده به طوری که بلوار تا شهید گلستانه امتداد دارد و شهروندان مجبورند مسافت زیادی را طی کنند.
همین موضوع باعث شده که ترافیک سنگینی در جلوی بوستان نرگس، ورودی مدارس جامعه الزهرا و استخر جامعه و استخر بوستان نرگس و... ایجاد شود، چنانچه در تقاطع یاسمن و نسترن یک میدان کوچک یا تقاطع احداث شود این مشکل حل خواهد شد.

انتهای خبر /۱۱۰

 

لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50976