printlogo


مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید شفیعی مطرح کرد:
توزیع بسته پروتئینی به یاد شهید جبهه مقاومت
کد خبر: 50984
مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید شفیعی از توزیع سومین مرحله بسته پروتئینی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: توزیع این مرحله گوشت بین نیازمندان همزمان با تشییع پیکر پاک سردار نیلفروشان بود که این توزیع به یاد این شهید و شهید نصرالله صورت گرفت.
حجت‌الاسلام احمد قادری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به توزیع گوشت بین نیازمندان در محلات مختلف استان، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون توانسته ایم سه مرحله گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان در سطح استان توزیع کنیم.
وی ادامه داد: این بسته های گوشت توسط خیرین که نذر حضرت اباالفضل العباس (ع) کرده بودند همزمان با ایام شهادت حضرت معصومه (س) بین نیازمندان قمی توزیع شد.
 مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی با اشاره به تشییع پیکر پاک سردار جبهه مقاومت، گفت: توزیع بسته های پروتیئنی این نوبت همزمان با تشییع پیکر پاک سردار جبهه مقاومت شهید عباس نیلفروشان شد که این توزیع را به یاد این شهید و شهید نصرالله انجام دادیم.
وی بیان کرد: ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب امروز همه را مکلف به حمایت از مردم مظلوم لبنان کرده اند و ما هم در این مسیر اقداماتی را انجام داده ایم اما از طرفی دیگر هم ما موظف به اجرای نیات نذرکنندگان و خیرین هستیم به همین دلیل این بسته های معیشتی بین نیازمندان قمی توزیع شد.
حجت الاسلام قادری با اشاره به اینکه همه تلاش ما حمایت از جبهه مقاومت است، گفت: بسته های پروتئینی مخصوصا افراد نیازمند است.
وی خاطرنشان کرد: ما در محلات استان ربطینی داریم که افراد نیازمند و قشرهای آسیب پذیر را شناسایی می کنند و بسته های گوشت را کاملا با حفظ کرامت شخص و آبرومندانه به او تحویل می دهند.
مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید شفیعی در خاتمه افزود: با توجه به اینکه توزیع بسته ها توسط رابطین گروه جهادی در محلات و مناطق صورت می گیرد سعی شده است که این توزیع به صورت کاملا عادلانه و عابرومندانه باشد.

انتهای خبر /


 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50984