printlogo


جانشین فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد:
کشف ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق
کد خبر: 50994
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف انواع کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  جانشین فرمانده انتظامی استان در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته همکاران پلیس امنیت اقتصادی استان توانستند ۲۱ دستگاه خودرو حامل قاچاق اعم از خودروهای شوتی و سایر خودروهای سبک‌وسنگین که از استان‌های جنوبی به سمت مرکز در حرکت بودند را توقیف کنند.

 سرهنگ منوچهر نصیری با بیان اینکه ۲۱ نفر متهم دراین‌رابطه دستگیر شده است، محموله‌های قاچاق مکشوفه را شامل اقلام دارویی، خوراکی، پوشاک، لوازم‌خانگی و لوازم برقی دانست و گفت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه محورهای مواصلاتی محل امنی برای قاچاقچیان کالا نخواهد بود تصریح کرد: پس از تحویل متهمان به دستگاه محترم قضایی برخورد متناسب با آن‌ها صورت خواهد گرفت همچنین شهروندان می‌توانند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ هرگونه اطلاعات و اخبار خود را در این زمینه اعلام کنند و همکاران به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم عزیز خواهند بود.



انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50994