printlogo


امام‌جمعه قم:
ترورها رژیم صهیونیستی را نجات نمی دهد
کد خبر: 50998
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه حمایت و کمک به جبهه مقاومت از اولویت‌های ایران است، گفت: ترور شخصیت‌های بزرگی همچون سید حسن نصرالله، یحیی سنوار و برخی فرماندهان جبهه مقاومت و حماس، رژیم صهیونیستی را از نابودی و زوال نجات نخواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به اینکه امروز امت اسلامی از محور مقاومت دفاع می‌کند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باقدرت از محور مقاومت حمایت و دفاع می‌کند.

 وی ادامه داد: امروز ایران و امت اسلامی متناسب با شرایط لبنان و غزه از هیچ کمک دریغ نمی‌کند و هر کمکی که بتواند را انجام می‌دهد.

 امام‌جمعه قم بیان کرد: امروز برای مردم ایران شرایط حضور در لبنان و غزه وجود ندارد؛ اما با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان قرار دارد.

 وی اضافه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با طرح ژنرال‌ها در پی کوچ مردم غزه از شمال به جنوب هستند تا این منطقه را به تصرف خود در بیاورند؛ اما در حال حاضر طرح آنها با ایستادگی مردم غزه شکست‌خورده است.

 آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: ترور شخصیت‌های بزرگی همچون سید حسن نصرالله، یحیی سنوار و برخی فرماندهان جبهه مقاومت و حماس، رژیم صهیونیستی را از نابودی و زوال نجات نخواهد داد.

 وی اضافه کرد: امروز مردم لبنان باید مراقب توطئه‌های دشمنان و افراد وابسته به دشمن و دولت‌های غربی باشند و آن‌ها را در رسیدن به اهداف ناکام کنند.

 امام‌جمعه قم در پاسخ به برخی‌ها که می‌گویند ما را چه به جنگ اسرائیل و ساخت موشک، گفت: امروز اگر به خواسته آمریکا و غرب ساخت تسلیحات نظامی را متوقف می‌کردیم امروز آرامش و اقتدار نداشتیم.

 وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن باید بداند که اگر دست از پا خطا کند وعده صادق دیگری که قبلاً طعم آن را چشیده را خواهد دید که این بار بنیان رژیم صهیونیستی به طور کامل از بین خواهد رفت.

 آیت‌الله حسینی بوشهری در خاتمه تصریح کرد: همان‌طور که در مسائل نظامی پیشرفت کردیم باید در بخش‌های دیگر مخصوصاً اقتصادی هم پیشرفت کنیم.


انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50998