printlogo


امام‌جمعه سلفچگان مطرح کرد:
سردرگمی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق۲
کد خبر: 50999
امام‌جمعه سلفچگان گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق۲ دچار سردرگمی شده و نمی‌داند چگونه پاسخ جمهوری اسلامی ایران را بدهد.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به عملیات وعده صادق۲، اظهار داشت: این عملیات تنها گوشه ای از توان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: این عملیات تمامی معادلات دشمنان نظام را به هم زد به‌طوری‌که شاهد بودیم در روزهای اخیر سیستم‌های دفاعی پیشرفته‌ای را در سرزمین‌های اشغالی مستقر کردند.

غروی با بیان این که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر موشک‌های ایرانی مقاومت کند، ابراز داشت: حاکمان رژیم صهیونیستی بر این باور بودند که می‌توانند باتکیه‌بر این سامانه دفاعی در برابر حمله ایران مقاومت کنند که در عمل شکست مفتضحانه‌ای خوردند به‌طوری‌که موشک‌های ایران با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.

وی به هشدارهای اخیر مقامات جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مسئولان دولتی و امنیتی کشورمان بارها اعلام کردند که در صورت گستاخی رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع، محکم و بزرگ‌تری خواهند داد.

امام‌جمعه سلفچگان به سردرگمی و تحیر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی از توانمندی‌های کشورمان اشاره کرد و گفت: این رژیم خونخوار و کودک کُش در پاسخ به عملیات وعده صادق ۲ واقعاً نمی‌داند که چه واکنشی نشان دهد و سردرگمی در رفتار آن‌ها مشخص است.

وی تصریح کرد: موشک‌باران رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ گوشه‌ای از قدرت نظامی کشورمان بود که نشان داده شد و در صورت این که دشمنی دچار اشتباه محاسباتی شود پاسخ بعدی کشورمان کوبنده‌تر و قاطعانه‌تر خواهد بود.

 


انتهای خبر /110

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/50999