printlogo


مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:
شهرک خودرو در ۳ سایت طراحی شده است
کد خبر: 51015
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: شهرک خودرو در سه سایت طراحی شده که در نهایت با بهره‌برداری کامل یک هزار و ۴۰۰ واحد در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 محسن صادقی امینی در حاشیه بازدید از شهرک خودرو، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ، اظهار داشت: شهرک شامل سه سایت است که تقریباً یک هزار و ۱۰۰ واحد در سایت اول قرار گرفته است.
 
 وی ادامه داد: سایت غربی سایت دوم است که مشکل کمسیون ماده ۵ داشت که به‌تازگی مشکل رفع شده و سایت سوم که حدود ۷۰ واحد است که مجموع سه سایت واحد است که این تعداد هزار و ۳۴۳ واحد نقشه‌هایش تعیین شده که با ۵۸ واحد فاز نهایی چیزی در حدود یک هزار و ۴۰۰ واحد آمار نهایی واحدهای قابل‌بهره‌برداری است.
 
 صادقی امینی تأکید کرد: شهرک خودرو بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ واحد دارد که حدود ۷۰۰ واحد تکمیل و بیش از ۴۰۰ واحد تحویل خریداران شده و با همکاری شهرداری منطقه سه و سازمان میادین سند رسمی عرصه و اعیان ۱۵۰ واحد نیز به نام خریداران انتقال پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: تصفیه‌خانه‌ای ساخته شده در این شهرک که به روش ارگانیک عمل می‌کند و توسط موجودات ذره‌بینی فاضلاب شهرک خودرویی را تصفیه می‌کند که خروجی آن برای آبیاری فضای سبز شهرک مورداستفاده قرار می‌گیرد.



انتهای خبر /110

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51015