printlogo


نماینده مردم قم در مجلس:
سرعت تحولات جبهه مقاومت پرشتاب است
کد خبر: 51024
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هرگز وارد یک جنگ تمام‌عیار با ایران نخواهد شد، گفت: سرعت تحولات منطقه و جبهه مقاومت پرشتاب‌تر از قبل است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  محمد منان رئیسی در نشست تبیینی که در مسجد خاتم‌الانبیاء در خصوص تحولات منطقه برگزار شد با اشاره به شهادت فرماندهان محور مقاومت و عملیات وعده صادق، اظهار داشت: در چند ماه گذشته اتفاقاتی در منطقه رخ‌داده است که اگر قبلاً در خصوص آن‌ها حرفی می‌زدیم قابل‌باور نبود.
وی ادامه داد: عملیات وعده صادق، شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی السنوار و دیگر فرماندهان محور مقاومت از اتفاقات چند ماه گذشته است که قابل‌باور نبود و از محاسبات معمولی خارج است.
نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه سرعت تحولات منطقه و جبهه مقاومت پرشتاب‌تر از قبل است ،گفت: تحولات امروز منطقه می‌تواند بستری برای ظهور منجی عالم بشریت باشد.
وی اضافه کرد: امروز وظیفه ما ایستادن سمت جریان حق و درست تاریخ است و باید مراقبت کنیم که دچار ظاهربینی و عافیت‌طلبی نشویم.
منان رئیسی با اشاره به اینکه برخی در داخل با کمک به جبهه مقاومت مخالف هستند، خاطرنشان کرد: امروز ایران ام القرای اسلام، پرچم‌دار انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: ایران ستون خیمه مقاومت و نیروهای مقاومت و حزب‌الله در منطقه بازوهای آن هستند به همین دلیل وظیفه ما حمایت همه‌جانبه از آن‌ها است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هرگز وارد یک جنگ تمام‌عیار با ایران نخواهد شد، تصریح کرد:کمک به جبهه مقاومت یکی از دلایل اصلی ایجاد قدرت بازدارندگی ایران در مقابل این رژیم کودک کش جعلی است.
وی افزود: پیروزی‌های بزرگ با عافیت‌طلبی به دست نخواهد آمد و هر پیروزی بزرگی قربانی بزرگی می‌خواهد.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51024