printlogo


رئیس اتاق اصناف قم خبر داد؛
اختصاص هزار فقره تسهیلات به صنوف تولیدی
کد خبر: 51048
رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از اختصاص هزار فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به صنوف تولیدی واجد شرایط خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر پوریزدی با اشاره به اینکه  توسعه کسب‌وکارها و تقویت رسته‌های تولیدی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دوره جدید اتاق اصناف در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با تلاش هیئت‌رئیسه اتاق اصناف و به همت بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان و مرکز نیکوکاری اتاق اصناف قم برای اولین‌بار ۱۰۰۰ فقره تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به صنوف تولیدی واجد شرایط جهت تقویت تولید استان اختصاص یافت.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم افزود: در این راستا ظرف هفته‌های اخیر اتاق اصناف مرکز استان قم همکاری خوبی با بسیج اصناف داشته و توانسته‌ایم اقدامات خوبی برای تقویت کسب‌وکارهای تولیدی انجام دهیم.
پوریزدی گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۶۰۰ نفر در رسته‌های تولید صنایع چوبی، تولید پوشاک، تولید شیرینی و سوهان، تولید لبنیات، تولید درب و پنجره فلزی، تولید فرش دستباف و تعمیرکاران اتومبیل در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده، در صورت واجد شرایط بودن، متقاضی به بانک معرفی می‌شود.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51048