printlogo


آیت‌الله کعبی:
مقاومت تنها راه نجات جبهه حق است
کد خبر: 51065
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری مقاومت را تنها راه نجات جبهه حق مقابل جبهه کفر دانست و گفت: هر چه زمان تجاوز و ماشین کشتار رژیم صهیونیستی کودک‌کش طولانی‌تر شود، این رژیم به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله عباس کعبی با تسلیت شهادت یحیی سنوار و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین اظهار کرد: محور مقاومت در منطقه ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.
وی افزود: دلاورمردان حزب‌الله لبنان با شجاعت مثال‌زدنی جلوی پیشروی نیروهای ارتش رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را گرفته و هر چه زمان تجاوز و ماشین کشتار این رژیم کودک‌کش به طول بینجامد، این رژیم به سقوط نزدیک‌تر می‌شود.
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بنا به تحلیل کارشناسان نظامی، جنگ فرسایشی طولانی‌مدت، منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.
وی ادامه داد: برخی نمی‌خواهند بفهمند که رژیم سفاک صهیونیستی غده‌ای سرطانی است و اگر این غده‌ی سرطانی کنده نشود در کل بدن منطقه و بین‌الملل منتشر شده و بشریت را نابود می‌کند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری مقاومت را تنها راه نجات جبهه حق در مقابل جبهه کفر دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت تنها راه نجات بشریت و تحقق صلح و امنیت در عرصه بین‌المللی است، امروز مقاومت یک راهبرد حیاتی است.
وی اضافه کرد: جبهه حق باید به مقاومت ادامه دهد، امروز مقاومت زنده است و تبدیل به یک مکتب مقاوم و یک جامعه مقاوم در لبنان فلسطین، یمن و عراق شده است، ملت‌های منطقه در کنار مقاومت هستند و ان‌شاءالله این راه منجر به پیروزی و ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد.
کعبی گفت: بر اساس سنت الهی که می‌فرماید (یَـٰٓأَییُهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ) در شرایط حاضر باید به وظیفه ذاتی خود در کمک به جبهه مقاومت و حضور در میدان جهاد دفاعی عمل کنیم، امروز جهاد دفاعی ابعاد گسترده‌ای دارد.

وی در پایان گفت: از جمله این ابعاد، کمک و پشتیبانی مالی و رسانه‌ای و مقابله با جنگ روانی دشمن و نیز کمک نظامی به مجاهدان حاضر در میدان است، پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت اسلامی است و این بشارت الهی است.


انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51065