printlogo


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:
همایش «حزب‌الله زنده است» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 51079
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در آستانه چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله همایش حزب‌الله زنده است هفته آینده روز دوشنبه در قم برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به همایش بین‌المللی حزب‌الله زنده است، اظهار داشت: امروز جنگی که اسرائیل در منطقه راه انداخته است اگر بگوییم جنگ جهانی سوم است گزاف نگفته‌ایم.
وی ادامه داد: امروز دولت‌های غربی و برخی دولت‌های عربی در حال کمک به رژیم صهیونیستی هستند حال برخی با ارسال تسلیحات نظامی و برخی با سکوت خود در حال کمک به این باند جنایتکار هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز ارزش‌های انسانی توسط برخی دولت‌ها دیده نمی‌شود، گفت: روزانه صدها نفر از زنان و کودکان و مردان بی‌گناه در لبنان و غزه به خاک و خون کشیده می‌شوند اما هیچ صدایی از برای دولت‌ها و جوامع جهانی درنمی‌آید.
وی اضافه کرد: سالیان سال است که بر اساس برخی ارزش‌های انسانی غرب برای کشورهای دیگر پرونده تشکیل داده و علیه آن‌ها قیام کرده است اما امروز هیچ‌کدام از آن‌ها دیده نمی‌شود و این سگ هار صهیونیستی روزبه‌روز هارتر می‌شود.
حجت‌الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: از سنت‌های الهی است که رشدها و پیشرفت‌ها در بستر سختی و دشواری صورت می‌گیرد. امروز نصرت‌های الهی را در منطقه می‌بینیم که حزب‌الله چگونه توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی که بیشتر دولت‌های غربی و برخی کشورهای عربی از او حمایت می‌کند ایستادگی کند و حیرت آن‌ها را برانگیزد.
وی بیان کرد: این روزهای در جای‌جای کشور عزیزمان کمک‌هایی از سوی مردم به جبهه مقاومت می‌شود که قابل‌تقدیر است و همه این‌ها به برکت امام و شهدا است که در جامعه وجود دارد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به همایش «حزب‌الله زنده است»، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی تصمیم گرفته است در هفته آتی یعنی روز دوشنبه همایش بین‌المللی حزب‌الله زنده است را ساعت 8 صبح در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات برگزار کند.
وی ادامه داد:  این همایش با سخنرانی آیت‌الله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و یکی از اساتید دانشگاه لبنان برگزار می‌شود همچنین در بخش‌هایی هم از سخنان خانواده شهدای شهیدان زاهدی و نیلفروشان استفاده خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام روستا آزاد با اشاره به اینکه در این همایش اعضای خانواده سید عباس موسوی دبیر کل اسبق حزب‌الله هم حضور خواهند داشت، گفت: در حاشیه همایش نمایشگاه غزه و کارگاه خطاطی نیز برگزار می‌شود و همچنین برخی محصولات دفتر تبلیغات اسلامی مرتبط با حوزه مقاومت و جهاد اسلامی به نمایش درخواهد آمد.
وی یادآور شد: در این همایش از بورس تحصیلی شهید نصرالله در مقاطع ارشد و دکتری دانشگاه باقرالعلوم برای دانشجویان لبنانی هم رونمایی خواهد شد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: طبق این بورس تحصیلی دانشجویان لبنانی که به خاطر شرایط اخیر جنگی این کشور از تحصیل محروم شده‌اند با تائید وزارت علوم می‌توانند در دانشگاه باقرالعلوم قم تحصیل کنند.
لازم به ذکر است نشست خبری این همایش امروز در سالن همایش‌های غدیر برگزار خواهد شد.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/51079